elinelvira

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Sov gott min ros

Av Elin - 23 augusti 2010 23:58

hejhej alla


Under kvällen har jag gjort några mattetal kanske 5 st så nu har jag gjort 2 sidor om man räknar med det jag har gjort på lektionen, annars så har jag ju bara gjort fem tal... sen så spelade jag sims 2 på min andra data, och så installerade jag sims 2 ( den vanliga) till denna data ( laptopen) bara ifall jag skulle typ förlora spelen så har jag iaf första^^ haha snacka om tvångstanke!! men jag bara gjorde det punkt slut!  sen så ladda  pappa ned en CD till min mobil och en annan låt som jag älskar!

hmm sen så spelade jag lite ´mer sims fast då renoverade jag^^ det är min karaktärs hus, så at jag får ett bättre perspektiv på hur deras hus ser ut! men trädgården blev inge bra så den får jag hitta på helt själv ( fast det har jag redan gjort!) tja det är vad jag har gjort, hur spenderade du din Måndags kväll??

 

Kramar från en trött tjej!


Vilken ros är finast?? svara efter din åsikt!! :D

torkad och kvarglömd...

eller levande begravd?


haha det låter helt randome men jag behöver en av  bilderna med deras " story" ^^ haha!

 
 
Adina

Adina

24 augusti 2010 07:05

Jag tycker rosen undre snö är finast...
Jag lästa och såg på tv på min måndagskväll:D Juste, och datorn...

Sv: Ja! The last song måste jag verkligen se! Och de andra...
Kul att ha "Little House" på mobilen!:) Själv har jag barat spelat in låten med mobilen

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Malin

Malin

24 augusti 2010 09:07

Hej!
Jag tkr den undre bilden, "levande begravd" var finast. Tror jag ;)

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Ingen bild

fridfriss

24 augusti 2010 19:20

Jag tycker den torkade rosen var finast, eftersom den var så poetisk och jag vet inte, tycker bara att den bilden var väldigt vacker

 
Sophie

Sophie

24 augusti 2010 19:31

Vilka fina bilder, den understa var nog mn favorit ^^

Sv: Jag tror jag har fått alla fina kommentarer men jag är lite seg på att svsra eftersom jag kommer hem så sent :P

Haha jag kör ut alla ifrån köket och fixar allt själv :P sen diskar pappa eftersom jag har lagat mat :D

Hmm jag tror att det är därför jag inte är så förtjust i Joe, ett dump samtal på 25 sek är ingen höjdare :P Hoppas han r snäll mot Ashley annars har han ett galet Twilight gäng efter sig :p Haha nej det viktigaste är att hon är lycklig :D

Jag håller med dig, scrapblog är bra! Tur att dte finns för photo shop är alldeles för avancerat för mig :P

Haha håller med dig precis! Endel kändisar tänker nog på att de ska vara fina förebilder och går sin väg det är härligt :D men paris tex vill man bara ska äta mer!! Det är bra och starkt gjort av dig, ta inte sån skit från andra det är ju sm du skrev de är bara osäkra på sig själva.

Min måndagskväll spenderades med film mys med mamma o pappa :)
Kramar Sophie ^^

http://sophiiek.blogg.se

 
Ingen bild

matilda

24 augusti 2010 22:23

den nedre e lungt finast

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards