elinelvira

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Dagen

Av Elin - 26 augusti 2010 16:29

hejhej


Nu har jag gjort 1/4 del av min stora spanska läxa, det är inte så kul med spanska tycker jag så därför blir läxan också väldigt tråkig och jag fattar inte så mycket faktiskt^^ men det går väll ändå hyfsat. Det är svårt att säga om jag gillar min spanska lärare eller inte, man vill inte byta ut henne med någon annan spanska lärare, men man vill inte ha henne i spanska heller,knasigt!. Hmm men hon är en riktigt bra lärare måste jag säga, vi hade typ en svenska lektion en gång istället för spanska ( vi var tvungna att gå igenom en sak på svenska så att vi kunde fatta på spanska) och hon var bra på att förklara så jag fattade saken på svenska, men dock inte på spanska^^ haha! Sen cahttade jag med min kusin ett tag och nu är jag så arg på läxhögen men jag måste kämpa vidare nu! så ses om ett tag för idag ska jag uppdatera!! <3 :D


Kram från en tjej som inte gillar fiskbullar! ^^ haha är på flumhumör!!


Elle


typ många??? :D

 
 
Adina

Adina

26 augusti 2010 17:54

Du har en ny header!? Snyggt!:D

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Sophie

Sophie

26 augusti 2010 20:27

Vilken fin header du har fixat! Jättefin med citatet, pasade mycket bra till bilden :)

Sv: Hihi ska se om jag kan förklara hur man graverar glas, jag har köpt en liten maskin från märket dremel där fäster man olika sorters diamantstift. Startar den och tar det mot glaset och följer mänstret man har funderat ut :)

Hihi håller med dig! Kul att läsa skvaller saker även om man vet att hälften av det är överdrivet :P

Hehe photo shop är för svårt för mig :( skulle vilja ha någon som kunde lära mig grunderna i det :) ska försöka prata med lärarna vi har om vi inte ska få lära oss det :D

Jag tycker Prince of Persia är jättebra! :D spännande nästan hela tiden och det händer en massa saker sen måste dte ju tilläggas att prins Dastan i filmen är snygg ^^ O va kul med en shoppingtur :D

Hihi då skriver jag min filmkommentar igen ;)
Det var många bra filmer du skrev och jag tycker också om de flesta. Det var någon av dem som jag inte hade sett så det var bra med ett litet filmtips. Jag älskar också film så några av mina favoriter är Titanic, Avatar, The Blind Side, The Lovely Bones, Twilight sagan såklart! Changeling och en massa andra :D
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

26 augusti 2010 20:52

Sv: Håller med dig, gillar inte heller zac i hsm filmerna men i denna verkar han seriös och filmen verkar så sorglig :'( men bra :)

Hmm nej min skoldag var riktigt tråkig fick vänta i tre timmar för att ha första lektionen som var tyska. Sen skulle jag väntat på min buss i mer än tre timmar för att komma hem men min morfar skjutsade hem mig istället :) men en lektion på en dag är inte kul :/
Håller med dig slowmotion! ^^

Hur var din dag annars? :)

Haha ja man konsentrerar sig lite bättre när det regnar för då tänker man, jag kan ändå inte gå ut ^^ jo om man har regnlkäder kan man ju men det är inte så kul :p

Hihi tycker som dig, lyssnar mest på sånna som ingen annan lyssnar på :) we like rebelliska! ^^
Jag lyssnade på spotify, sån tur att det finns :D
Du kan nog också lyssna där om du vill ;)

Stor kram Sophie!

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards