elinelvira

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Utmaning

Av Elin - 26 augusti 2010 21:35

hejhej


hade planerat lite mer uppdatering men nu blev det visst inte så,är ganska trött, imorgon är det ju fredag, skönt! ska shoppa med mina 2 älskade vänner! fick ju ett present kort på MQ som måste brukas. haha! jag har faktiskt inte shoppat under hela sommaren så jag förkänar faktiskt det!^^


Jag har blivit utmanad av min kompis att göra detta!


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera reglerna till din blogg, börja sedan med första bokstaven i ditt namn (som i mitt fall är F, då måste alla svar börja på F). Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som den personen också gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du:Elin ( får jag skriva det, det står i reglerna att jag inte får??!)

2. Ett ord på fyra bokstäver: Elak
3. Flicknamn: Ella
4. Pojknamn: Erik
5. Yrke: Eldslukare
6. Färg: Eldröd
7. Klädesplagg: Ekorrpäls
8. Mat: entrecote
9. Sak i badrummet: Emergency face mask
10. Plats/stad: Europa
11. En orsak att vara sen: engelskläxan var inte klar
12. Något man skriker: Emiiiiiiil!!!

13. Film: Eclipse
14. Något man dricker: Exotic fanta
15. Band: Europe
16. Djur: Eldfluga
17. Gatunamn: Ekorrgatan
18. Bil: En fin bil som jag vill ha
19. Sång: Evertime- Britney spears

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Elitgymnastik 



hmm så ska jag utmana också då...


Sophie

Adina

Malin


kommer inte på fler^^ lycka till ni!! :)


Kram Elle

 
 
Malin

Malin

27 augusti 2010 14:20

Kul utmaning :) Menade du mig - Malin?
Jag gör den iaf ;)

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Sophie

Sophie

28 augusti 2010 10:38

Hihi va kul! Ska lägga upp denna utmaningen lite senare idag ^^ måste ju fundera på svar också :)

SV: Är trappan här i Sverige eller utomlands? Det ser lite exotiskt ut med den fina sanden runtomkring :)

Hihi det är inte så svårt men man måste vara stadig på handen :p och komma på mönster man kan göra.

Ja det är Jake Gyllenhal (? stavning) som spelar prins Dastan och jag måste erkänna att han är mycket snygg i filmen ^^

The Blind Side är jättebra! Sandra Bullock spelar sin roll jättebra, den är både sorglig och ibland blir man så lycklig för den är jättefin också :D

Haha håller med dig torsdagar brukar vara tråkiga :P Hihi hon var lite förvånad då ^^ Vår ena lärare frågade om det var något fel på oss eftersom vi inte pratade. Vi är en mycket tyst klass så hon ville att vi skulle prata och stimma lite, hon tyckte det var tråkigt annars. Konstigt man är van vid att lärare vill att man ska vara tysta :P

Haha samma här jag har också bara stövlar :P
Kram Sophie :D

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards