elinelvira

Alla inlägg under september 2010

Av Elin - 18 september 2010 16:02

Shoo!


Nu har jag fixat lite på kajs present, blev ganska nöjd, men jag skulle kunna göra bättre om jag fick mer tid. kan ni gissa vad jag har gjort? :)

Har valt kläder också, ett vitt linne med typ spets och ljusa jeans + en vit kofta :D ska fixa håret och sminket sen (och linserna. jepp glasögonen är på! :D)


jag börjar alltid gråta när jag hör den här låten, den är med I Notthing hill (en av mina favofilmer) fast då sjungs den av Ronan keating, men denna verision är också så fin tycker jag  ♥


"It's amazing
How you can speak
Right to my heart
Without saying a word,
You can light up the dark
Try as I may
I could never explain
What I hear when
You don't say a thing

 

The smile on your face
Lets me know that you need me
There's a truth in your eyes
Saying you'll never leave me
The touch of your hand says
You'll catch me
Whenever I fall
You say it best
When you say nothing at all"


Den absolut vackraste texten någonsin! Täker på gammla tider och på hur lite man visste om framtiden då och hur mycket mindre vi vet om den nu...


Kramar E

 


Av Elin - 18 september 2010 13:10

Hejhej


Igår så fungerade inte internet, men jag hade det kul på discot, man belv väll uppbjuden av en 4:a ^^ haha! Sen så poppade jag popcorn när jag kom hem och såg på Lost och läste i Ondskan.


Idag har jag sprungit men alle, brukar springa med Fletch men ville testa att springa med Alle, hmm tja nu ska jag göra klart kajs present och hitta kläder att ha på ikväll :D




Kram E

Av Elin - 16 september 2010 23:16

Sov Gott alla <3


Är inte så flummig nu, men det kommer kanske snart ^^

Har sett VMA, det var mycket bra, Lady gaga grät när hon fick sina priser, det var gulligt tycker jag :)


Ska kanske läsa lite ur "Ondskan" men jag vet inte om jag orkar...


Imorgon blir det ned till centrum, äta middag där, sen anårdnar vi ett disco för mellanstadiet så det blir en sen kväll, är kanske hemma vid halv 11 om jag har tur. Och på lördag har Kaj tjejmiddag :D så mycket att göra på så lite tid!


Sov gott igen!


  

Från Tofta, konfalägret, vi skulle till Visby den dagen :P





Kramar Elle

VMA

Av Elin - 16 september 2010 20:54

shoo!


Just nu ser jag på VMA, det har precis börjat på MTV :P

Rihanna och Eminem sjunger deras låt " Love the way you lie"  den är grymt bra, brukar inte gilla "kända" låtar men denna är mycket bra! :D



Kramar E

Av Elin - 16 september 2010 17:37

Tjoo!


Veckans kändis outfit går till.... (trumvirvel).... Jessica Alba!

 

Motivering:  Jess har fått in min favortit kombo : Gala klänning och skinjacka! Det tycker jag är så snyggt, själva modellen är as ball och klänningen glittrar ikapp med hennes leende, och de där skorna är väll bara för söta! Sotade ögon kan nästan aldrig bli fel och håret är helt underbart! :)


6. Jessica Alba bevisar att denna läderjacka inte bara är för vardagliga outfits! Vi tycker att hennes glittriga klänning är en perfekt kontrast med den lite tuffare svarta läderjackan och de där skorna är ju bara för söta!

 

Nu kom jag på att jag kan använda min skinjacka som hänger nånstans i huset, fast jag skulle vilja ha en ny :P Får ha den på måndag som en invigning av den nya veckan :D Vad tyckte ni om outfiten?

 

Kramar E

Av Elin - 16 september 2010 17:29

Hejhej


Har kommit hem nu och har ÄNTLIGEN svarat på kommentarerna ^^ Men jag har haft sååå mycket att göra så jag har faktiskt inte hunnit, men nu är de besvarade till allas glädje ;)


Ska plugga kemi snart, läsa om metallbindningar, jonbindningar, kovalentbindningar och molekylbindningar är INTE något jag tycker är kul! :(

vill hellre skriva på boken, se Lost, prata i telefon eller bara sitta här vid datan, men ikke!


Inse fakta, I DON'T CARE!!

Kramar E



Av Elin - 15 september 2010 22:08

God natt alla gosiga vattendjur!


( Jag får helt freakad humor när jag är trött! som:AAA en grön ailen står i dörr öppningen! om vi stirrar på den så kanske den försvinner! ni vill inte veta resten av konversationen! men vi gömmde oss under täcket och hade det skit kul resten av natten, eller hur Lo & Tilda !^^)


Har inte gjort några läxor idag så jag får plugga in de sista glosorna innan lektionen imorgon! men det går säkert bra, eller inte...


Idag hade vi skolfoto och det gick väll sådär tror jag, men orkar inte bry mig just nu för jag vill SOVA!


Sömmnigan kramar från en trött tjej som vill SOVA

(typiskt mig asså!)



vet inte varför, men jag ville bara lägga in denna fina bild :P


Av Elin - 15 september 2010 15:58

Hejhej


Lyssnar just nu på Taylor Swifts nya låt Innocent ! Hmm den är bra men inte min favorit :) Längtar verkligen efter Hennes skiva ( som släpps om 39 dagar och 7 timmar :P )

Snart ska jag och mamma springa intervaller upp och ned för en backe, FY! Sen ska jag duscha och så plugga lite (om jag hinner) sen återträff för konfirmanderna, shit vad det är mycket att göra! Får se om jag hinner blogga mer idag, och förlåt att jag inte ha svarat på kommentarerna! ska försöka hinna med det ikväll eller imorgon! Kärlek till er! <3


En bild från framträdandet från VMA :P

Click to view full size image



Kramar Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards