elinelvira

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Be Beautiful

Av Elin - 12 januari 2011 16:06

Heejsan!


En snöig Onsdag, så då är det är fredag om 2 dagar. Och 1 vecka efter det så har jag årets första matte prov, yaaaay! -.- jag har gjort typ 12 tal på grundkursen, ska göra en hel  kurs till. Gaash! men ikväll blir det den efterlängtade träningen, känner mig som en liten svamp när jag inte tränar! :) Så ska snart plugga matte och svenska, wish me luck! ♥


Sometimes I wish that I was a flower. Just standing there and being beautiful ♥



Kram Elle

 
 
Malin

Malin

12 januari 2011 18:46

Yeah, but then the winter comes, and you'll die... Haha, men man skulle ju lukta gott! ;)

sv: Adina har läst till femman.. Jag med, eftersom att det är alla som har kommit ut på svenska... Men nästa kommer ut om 16 dagar!! :D

Ja, men jag tyckte Frost var bra iaf ;) Ska titta efter dem, men jag tror inte de finns på bibblan.. :/ Men kanske i stan, ska nog se på Welcome to the Rileys på lördag, då kan jag kanske kolla :)

Ja, usch vad äckligt! Fast... Då får ju de mat, om man tänker så... Men jag skulle ändå inte vilja bli maskäten! :P

Den dagen du frågade var jag i Leksand (därför är kommentaren seeeeen), men idag har jag varit i skolan, lagat mat och gjort en faktiskt ganska kul NO-läxa. Man fick med sig ett "universalpapper", så skulle man kolla olika flytande vätskor, om de var sura, neutraliska eller basiska... Svårt men kul, faktiskt! ;)
Du då?

Kram Malin

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Sophie

Sophie

12 januari 2011 19:35

Usch att det kom mer snö :( Hoppas det gick bra på träningen :D

Sv: Oj de böckerna lät bra, känner att jag vill läsa en massa, men jag hinner ju inte :P men ska skriva upp dom på listan över böcker jag vill läsa :D Hihi det är lungt, hade jag skulle ha åkt dit skulle jag också pratat om det mycket för det hade varit så spännande ^^

Hihi ja en landon skulle vi alla ha! :D
Läs här vad Den glömda trädgården handlar om http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9137133489
hihi att förklara handlingen blir ganska lång :P
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

12 januari 2011 19:46

Sv: Hehe förstår ^^ Ja, jag hade några kompisar som tittade på Lost innan men de sluatade för de fattade ingenting :P hehe vi får hoppas att du hänger med på de som händer :D

ÅÅ jag vill också ha det så, försvinn nu! Men det snöade ju mer inatt -.-

Det blir säkert kanon bra ska du se, håller tummarna för dig! :D gillar din ide till den iaf ;D

HIhi ja Mr Bean är roligt! :D Älskade de programmen när jag var mindre, när han firade nyår, målade om och var och handlade fortölj var ju så kul x)

Kram Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

12 januari 2011 19:59

Sv: Det är ju bra att vara ute i god tid med att veta vad de ska hålla på med när du är iväg, då kanske du kan hinna göra lite på det inann du åker och så kan du slappa ännu mer när du är iväg :D

Usch det låter ju jättehemskt! :Ovet inte om jag vågar läsa böckerna, filmen kanske man vågar se :S men twilight kommer stanna i <3

Ja Kristen är så talangfull och spelar sina roller så väl tycker jag, han kan spela allt möjligt! Filmer som jag har sett med henne är:
The Cake Eaters, The Yellow Handkerchief , klättertjuven, In the land of women, the messengers, into the wild, adventureland, jumper, the runaways och alla twilight filmerna :D

vilka har du sett med kristen?
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

17 januari 2011 20:11

Sv: Du hade rätt, Paris var det! Tävlar om en länkning hihi även om du redan är länkad ^^

OO jag vet solsidan så roligt! Ove är så jobbig men kan verkligen inte sluta skratta åt det :P

Haha okej då finns det kanske lite snobbar ^^ har nog aldrig träffat på några riktigta snobbar, kanske har tur då? ^^ men kan tänka mig att de är ganska extrema :P

OO blir avundsjuk på dig igen ^^ England är så fiiint och det låter så kul dte ni ska göra! :D hur länge skulle ni va iväg?
Hmm har inte så mycket planer för sommaren, ska se om jag kan få ett sommarjobb! :S kanske åka till mormor några dagar, husvagnen med familjen, någon festival och lite vänner :) ooo jag längtar efter sommaren! :O
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards