elinelvira

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

STS Reunion Party i Göteborg

Av Elin - 24 oktober 2011 23:41

Helgen har till större del spenderats med Audrey i en buss. Tur att vi hade det trevligt större delen av tiden. Då vi inte sov såklart då! Gick upp vid 9 på Lördagen, blev hämtad klockan 11. Vid 12 från CityTerminalen åkte bussen. Stannade några gånger och hämtade upp folk i Linköping och Jönköping och Borås. Känslan av att träffa sina Brighton Brudar i Göteborg var obeskrivlig. Tror jag skrek av glädje när jag såg dem XD kommer inte ihåg! haha! Vi snackade och dansade och kom på massa interna skämt! OrEgano forever ♥ Bussen hem avgick 00:15. Då var det 6 timmar hem igen. Mamma hämade oss vid halv 7 i Stockholm igen. Sov kanske 1 timme den natten. Var hemma klockan 7, kraschade framstupa i sängen. Saknar dock mina flickor!!!


Har gjort en film till mina fina vänner och vår tid i Brighton på Språkresa!



Kraam

 
 
Malin (o Adina o Kicki)

Malin (o Adina o Kicki)

25 oktober 2011 16:13

sv: ÅH VAD KUL!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilken sektion? Vi sitter på A26 (haha, fast det har du förmodligen redan sett på Adinas blogg ;) )

Jag vet att jag borde svara på kommentareerna, men orkar intee :P haha, har massa att göra (fast det orkar jag inte heller göra.) Vill se PLL... Men det kommer jag inte heller :P Ska laga mat, sen är det NIT :D hahaha, jag älskar att babbla :P

Kram :DDDDDDDDDDDDDDDDD ååååååh vad jag längtar till på fredag :D:D:D:D:D:D:D <3333 :DDDDD

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Adina

Adina

25 oktober 2011 17:22

Nu ska jag svara på ännu en kommentar. Stolt jag är^^ hahah.
Jooo....då ska vi seeee.....
jag vill oocksååå ha Wondertruck!! NU NU NU!! Jag och Johanna frågade i typ 3 affärer när vi var i Uppsala förut, men ingen visste någonting :( Inte ens att de skulle ta in den. Inte bra! Jag kan ju visserligen be min brevvänn i USA köpa och skicka den, så att jag skickar henne pengar, men hon har räknat ut att frakten kostar typ 500, så...
Ja, jag vill också ha photoshoot!! Det verkar så bra ju!

Självklart ska jag se premiären av BD!! Får hoppas att jag kommer in bara, just nu är det ju iallafall 15-års gräns...Men alla femtonåringar har ju inte körkort eller ID eller så, så de kan ju inte veta att man inte är femton....

Hahah, låter som en rolig serie :) Jag hade idé torka (ja, vi fick välja vad den skulle handla om helt själva), så till sist när jag låg efter alla så tog jag ett blondin skämt och gjorde det till en serie xD Det är typ:
Brunetten och blondinen körde 160 på motorvägen.
"Är polisen efter oss?", frågade blondinen.
"Jo, det verkar så."
"Oj, är blåljusen på?"
"Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej"
hahahahah xD Men nu berättade jag den bara så som jag mindes...

Vi hade som tur var inget prov på nervsystemet xD Nu håller vi på med ljud och akustik, optik och sådant...Prov v.46 Kommer gå uselt.
Jag börjar faktiskt vänja mig vid de nya betygssystemen nu, men jag tänker alltid "Okej, ett C är VG så alltså är det bra", typ. Det är inge bra att det är svårare att få A än det var att få MVG! Jag kommer heller aldrig få A :( Var nära på religion, för min SO lärare ville prata med mig så att jag fick reflektera massa för att jag hade chans för att få det, men känner på mig att det inte gick bra...://
Kraaaamiiiis.I en sko. kartong. jag är trött.

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Sofie

Sofie

25 oktober 2011 19:58

Det låter helt fantastiskt! Fy va roligt :)

Sv: Haha jag vet att du är avundsjuk x)

Sökarbete är något vi gjorde för att förbereda oss för projektarbetet i trean. Projektarbetet tror jag alla treor i hela sverige gör :P? Tror det iaf, det är en kurs som är 100p och eleven får själv välja ett ämne att jobba med under året, man ska djupdyka i något ämne osv. Sökarbetet jobbade vi med någon månad, vi fick välja ett ämne och skrev ett litet arbete, det var för att lära oss grunderna till projektarbetet :P haha, krångligt, hoppas du hängde med :P

Hur lång är du? För att vara exakt är jag 161,4 cm ^^

Ne bara undrade för jag tyckte att din klänning var väldigt fin och jag letade efter en bra sida med fina kl'nningar, tittar efter en som man skulle kunna ha på studentdagen :P Det finns så många, men jag har ännu inte hittat den där perfekta som jag letar efter. Det ska ju bara vara en vit klänning, hur svårt kan det vara? :P haha, svårt tydligen! Men din var superfin!

Nu ska jag läsa engelska ;p
Kramar Sofie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sara

Sara

26 oktober 2011 13:03

Hej Elin!!

Vilken fin film du har gjort! Hoppas du hade kul på Reunion :-)
Får jag länka till din blogg från vår hemsida/facebooksida så att fler elever får se den?

//Sara STS

http://www.sts.se

Elin

27 oktober 2011 00:24

Hej! Jag hade det superkul på reunion! Ja självklart får du länka min blogg! :D

Kraam Elin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards