elinelvira

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin - 28 augusti 2011 00:40

Heejsan!


Har börjat nattblogga ofta typ, haha! Jag och tjejerna bestämde oss för att laga middag hemma hos Zoo, mumsig Tacos!!! Efter ett par komplicationer så lyckade vi sätta oss på hennes altan i kvällsolen och äta. Sen kom Kaj och vi hade det kulans ett tag. Kollade även på Sex and The City  avsnitt. Har aldrig riktigt fastnat för det, men kul att ha sett de 3 första avsnitten iaf! Hade tänkt kolla på Friends nu! ♥


Använder denna ofta men har ingen annan typ ^^


Kram

Av Elin - 27 augusti 2011 12:35

Hejsan!


Började dagen med en promenad med Fletch, mamma och Calle. Fastnade i en lekpark och gungade ett tag. Det är ju liksom 25 i skuggan, iaf här i stockholm! Snart ska familjen (läs med Sophie också) åka till centrum och handla. Jag ska köpa en fin marinblå höstjacka. Jag älskar verkligen den! Lite fail att Zoo har en i svart. Meeen i olika färger. Nu ska hon fläta mitt hår och ladda in musik typ.


hade ingen passande bild.... haha!



Av Elin - 27 augusti 2011 00:51

Idag har varit en ganska känslomässig dag. All trötthet gör det inte enklare precis heller. De viktigaste sakerna är de svåraste att prata om. Och jag suger på att prata känslor. Inte med vissa personer men med de flesta andra. Det är asjobbigt! Så när jag litar på någon, öppnar mig för någon då gör jag det till 100%. Men jag måste tro att allt kommer bli bra i slutet och om det fortfarande inte är bra, tja, då är det helt enkelt inte slut! För jag måste ha dig i mitt liv ♥


Tumblr_lqfztukofc1r0tuiho1_500_large


Kram

Av Elin - 25 augusti 2011 23:41

Heejsan!


Idag nästan direkt efter skolan åkte Jag, Mamma, Calle och Frida in till Grönan för att kolla på Eric Saade och hans Made of Pop  turné. Sjukt bra! Både sångmässigt och dansmässigt och absolut utseendemässigt! Me LOVE! Vi stod rätt så långt fram, 5 meter från scenen tror jag på ett ungefär. Det var så sjukt mycket folk, heelt galet! Men tur att vi fick skjuss hem. Duschade och nu ska jag sova. Börjar vid halv nio, segt! Men sen är det helg :D


Tumblr_lnwznjwyyz1qi4uuwo1_500_large

Hur kan man INTE smälta..??


Kram

Av Elin - 24 augusti 2011 19:43


Haha Troian (som spelar Spencer i PLL) har världens bästa humor!

Kram

Av Elin - 24 augusti 2011 18:45

Hejsan!


Dagen idag har varit bra. Onsdagar liknar Tisdagar grymt mycket, 2 lektioner skilljer dem åt. Eller typ 1½, för Historia och Samhällskunskap är ju liksom SO ämmnen... Träffade Audrey på väg hem på bussen så fick en liten chat med min ängel också. Trevligt trevligt. Ska kolla på Lost ikväll nu det har jag ju lovat mig själv. Men det är bara så jävla läskigt! haha! ^^ btw fyller min storebror 23 år idag, congratz! ♥


Kram

Av Elin - 23 augusti 2011 21:47

Hejsan!


Idag var det en bra dag i skolan. Hade första Psykologi lektionen och Filosofi lektionen. Tur att vi har folosofi som sists lektion på Tisdag och Onsdag eller nåt. Jag kan ju säga att min klass har ganska starka åsikter så det kommer nog bli många stoora diskusetioner framöver.... Zoo åt middag här sen så låg vi i min säng och halv sov typ! Haha trötta tjejer! Fick även fin besök av Frida ett litete tag.


¨

Zoo och Jag på Klassresan i våras, haha jag frös som en liten gnu! ♥


Kram

Av Elin - 23 augusti 2011 09:15

Good morgon!


Jag veeeeeeeeet att ni är skittrötta på allt som har med PLL att göra... Men jag skrattade. Massor.


Kram

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards