elinelvira

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin - 22 augusti 2011 21:26

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden


Dessa vackra bilder är från Taylor Swift's  semester i Charleston (South Carolina) med tjejerna från hennes turné. Super vackra bilder och herre min guud vad jag vill dit och fota! Hoppas de hade fina dagar där uppe/nere, beror på vart man nu befinner sig från första början ♥


Kram

Av Elin - 22 augusti 2011 18:52

Hejsan!


Dagen har varit helt okej, lite stelt i klassrummet fortfarande vilket jag inte är van vid. 9D var ju liksom som syskon så en bunt med främlingar kan ju inte ens mäta sig med dem! Åkte hela vägen hem komunalt (nästan!) men blev upphämtad i slutet (a)  Väl hemma har jag provat lite nya kläder och bestämt vad jag ska ha på mig imorgon. Det blir tröjan jag fick av Tilda tror jag, om det är fint väder... då vet jag inte vad jag gör riktigt! Geez jag vill ha dåligt väder?! Fy skäms!


Jag gjorde ett totalombyte av stil nu innan jag började gymnasiet, höhöh!


Kram

Av Elin - 21 augusti 2011 21:19

Hejsan!


Kvällen igår blev lyckad. Hade det superkul och fick många fina presenter! Tilda sov inte här men gick vid strax över 2 medans vi sommnade vid halv(!!) 5. Haha heeej skolan! Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv. Hade först tänkt se Lost men det gör jag imorgon tror jag :)


Det har släppts nya Breaking Dawn Part 1 bilder och en bakom scenen bild, här kommer några! Ett ord U-N-D-E-R-B-A-R-A






Den sista är den finaste, ooh gaaad NOVEMBER NU!


Kram



Av Elin - 21 augusti 2011 16:01

Fanvids ♥


Glöm inte att det är PLL på 3:an ikväll klockan 19:00!!!


Kram


Av Elin - 20 augusti 2011 16:17

Hejsan!


Zoo sov hos mig inatt, sommnade båda ganska tidigt till Disney Channel. Haha! Idag har vi mest slöat men snart kommer några av mina tjejer och så ska jag ha en tjejmiddag. Sen så sover de över här. Tur att alla får plats i biorummet ;) Idag fick jag lite mer presenter som en fin klänning, presentkort, Lost säsong  osv. Supernöjd med min födelsedag och helgen efter, haha!


haha använder alltid denna när jag är glad, men jag ler ju asstort ;)


Kram

Av Elin - 19 augusti 2011 20:30

VARFÖR Lucy? Del 2


Okej. De filmade sent. Men varför sitter Lucy och kramar Ashley i en... låda?


Nu ska vi se Bratz the Movie i biorummet :D As bra film! Haha ska nog även poppa lite popcorn och mysa oss ned i mörkret. Älskar filmkvällar!


Kram

Av Elin - 19 augusti 2011 19:37

VARFÖR Lucy?

 


Vi har alla våra sätt att visa hur varmt det är...


Resten av dagen har varit bra, var första dagen på UBG, gillade det faktiskt! Förvirrande byggnad bara men jag kommer nog lära mig inom dessa 3 år ;) Zoo ska sova hos mig inatt så i wont be alone!


Kram


Av Elin - 18 augusti 2011 23:00

Heejsan igen!


Nu har jag fått fin beskö från både tjejorna och lite släkt, som farmor och mormor och ingifta moster och hundar och lite så. Mysigt mysigt! Fick 400 kr och maaaasssor av ljus och ljust stakar och premunation på tidning av dem. Ska kanske skriva en lista och fota allt sen. Imorgon beger jag mig mot en ny skola, känns sköönt! Jag trivdes helt enkelt inte, många var otrevliga, elaka och så. Måste bara säga ett STOORT tack till alla som har ansträngt sig idag på min dag :D


Sen så har massa nya Breaking Dawn bilder släppts så här är en!


Kram


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards