elinelvira

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Tell Me Did You Sail Across The Sun

Av Elin - 23 september 2012 23:38




Have you ever wondered what perfect looks like, well there it is.

Taylor det här var Flawless...



Kraam



 
 
Malin

Malin

24 september 2012 16:59

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! haha! Nu sitter jag äntligen vid datorn utan något jätteviktigt att göra (typ kolla på One Tree Hill hela dagen <3), så nu kan jag svara på kommentarerna! :D

Ååh den sången är såå fin när Taylor sjunger den! :D haha, har iofs inte hört den riktiga versionen, men den kan ju inte vara bättre än den här! Älskar sången i alla fall! :D

sv: One Tree Hill är såååååå bra! Alltså seriöst, förrförra avsnittet jag och Kicki såg var nog det bästa avsnittet i serie-historian! haha! Men det var helt otroligt bra, så spännande att jag faktiskt fick träningsverk i magen för att jag spände mig så mycket, och jag grät ihjäl mig! Det avsnittet var bättre än Lost! (Fast serien i helhet slår inte Lost. Det gör inget!) Är snart på säsong 3, och än så länge har ingen huvudperson lämnat serien ..? När händer det? hhahaha du får inte säga vem xD
Men jag håller med -- Chad Michael Murray är väldigt snygg! :D

Ååh jaaa, Anna Lucia! Jag gillar henne nu, för det var synd att hon dog! haha, men annars gillade jag inte henne nåt särskilt, hon och Sawyer är ju nästan elaka ibland. Eller var. ÅÅÅH när Kate och Sawyer får jobba på det där stället vid The Others, och så kysste Sawyer Kate, det var så fint! Även fast jag tycker att Jack & Kate hör ihop.
Och när ÅHJAGKOMMERINTEENSIHÅGVADHONHETER!!!!, justdet, Shannon, dog, det var sååå sorgligt! Hon och Sayid var ju det bästa i hela serien då!
Men usch, Michael är så jobbig! Om han inte hade följt efter Walt hade inte Ana Lucia och Hurleys tjej dött. Men de fick ju åka hem i alla fall (väääääl?). Jag gillar Locke, för han känns trygg, och så gillar jag Claire. (Clare?) Hon är snäll :)
Vi har sett två eller tre avsnitt på säsong 3 nu, kanske blir ett till på fredag, för då är vi lediga. Vi ser nästan aldrig längre, på sommarlovet när vi tänkte se klart tvåan såg vi typ fem avsnitt på en dag, men nu blir det max ett i veckan :(( :P
Vilken säsong är mest spännande då? Fortfarande trean? Du är på 5 nu va?

Har sett alla PLL-avsnitt som finns ute nu, kollar på Swefilmer.com för där finns de med svensk text. Iofs blir översättningen lite konstig ibland, typ när Adina såg och de sa "Ducka!", alltså Duck, så blev det "Anka!" hahahahhaha! xD Men åååh vad spännande det var! HAr du sett det, avsnitt 12?

Och Vänner, alltså åååhh! <3 Underbaraste serien, såå mysig! Vi såg klart på den i slutet av sommarlovet, även om vi redan hade sett säsong 9 :P Så då visste vi ju en hel del som skulle hända, men så bra i alla fall! De blir ju verkligen ens vänner, man skrattar med och åt dem, och man saknar dem när man inte ser!

Okej, skickar kommentaren nu :)
Kraaaam!

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Ingen bild

Bella

27 september 2012 00:13

perfekt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards