elinelvira

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Elin - 3 december 2013 00:22


Nästa gång jag predikar om hur jag inte vill sova, slå mig.Eller tvinga mig i säng. Vad som helst. Nackdelen med att inte sova är att man blir så jävla trött. Tänk att det tog mig lite drygt 18 på att komma på det. Suck Elin. Hur som haver, idag efter en fruktansvärt ovärd dag så åkte jag och mamma in för att äta en god middag på en Italiensk resturang och se Svansjön som balett på den Kungliga Operan.  När det är halvvägs genom första akten och får stående ovationer... då vet man att det är helt, helt magiskt. Skulle kunna se om den redan nästa vecka (behöver tid att smälta det hela) Så mycket känslor. Så vackert. Så fin musik. Gåshudsframkallande. AAaghhgh. Tack finaste finaste mormor för biljetterna. Önskar du skulle orkat följa med


Så nu sitter jag här som en lycklig liten kärleksfylld bomb, ska skypea en kortis med min fina gos och sen ska jag krypa ner i min renbäddade säng och sooooova. Imorgon väntar tidiga lektioner, massa plugg  och en dag närmre till att mitt hjärta kommer hem! Kärlek! 


Swan Lake Ballet

Black Swan



När jag var 5 ville jag inte bli ballerina, det vill jag fan nu. hahah.  



xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards