elinelvira

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Elin - 17 december 2013 20:47


Här sitter jag i mjukiskläder och knaprar på en pepparkaka. Jag har spenderat de senaste timmarna lite lätt halvdöd i sängen. Jag bara plöjer igenom HIMYM känner jag nu, ett socialt liv är överskattat... Dock så har skoldagen varit helt okej faktiskt. Det bästa är ju att det är den sista tisdagen innan lov thihi. Väl hemma så blev det att lensa pepparkaksburken, skriva klart kommunikationen och skicka in, duscha och ätit en god middag. Den enda lilla detaljen som fattas är att börja på svenska uppsatsen.... MEN JAG ORKAR INTE!  men jag ska.... efter jag sett klart ett How I Met Your Mother Avsnitt. Man vet nu nästan exakt hur Ted träffar sin fru, wäääh. Jaa, har nu lagt fram kläder inför en lång dag imorgon, hade tänkt fixa håret lite fint men får se om jag orkar och plugga såklart. Hade tänkt att bli klar innan lovet...




Untitled






xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards