elinelvira

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Elin - 31 december 2013 17:09


Så var det kväller igen. Den sista dagen på 2013. Hur jäkla galet är inte det?! Jag FATTAR inte vart det här året har tagit vägen! Herregud, det var SOMMAR nyss? Har inte så mycket mer att skriva, det har jag ju gjort klart för det här året. Och även fast jag hade så mycket kul under 2013 så är jag fruktansvärt exalterad över 2014! Sudentfester, studenten, sommar, resor osv. Idag började jag årets sista dag med att vakna bredvid en trött pojkvänn, så himla mys. Sen massa fix med mitt utseende för ikväll. Nästan pinsamt att man känner sånt behov över att vara så himla fixad för en kväll, MEN det är samtidigt kul haha! Jag & Gabbe ska straxt åka hem till pappa och äta en god nyårsmiddag. Sen har vi två fester planerade (jobbigt när mina vänner är på en fest, och Gabbes på en annan..) Men jag tror nyckeln till ett lyckat nyår är att bara ha kul och sluta försöka göra det till "årets bästa dag". För årets bästa dagar har jag redan haft.  Så ikväll ska endast bli ett fint avslut på det hela. Och så ser jag fram emot att få pussa min älskade gott nytt år. För kvällen får i princip bli hur som helst, så länge du är vid min sida ♥



              

              


Ha ett fint avslut av detta år ♥



xx






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards