elinelvira

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Elin - 2 september 2013 23:42


Jaha, så var det helt plötsligt september, höst och nio grader kallt när man går hem i natten. Hur kunde sommaren gå så fort? Helt galet. Nu är det skinnjacka, jeans, boots och strumpbyxor som gäller. Inte mig emot. Lite mycket separationsångest från sommaren bara. Hur botar man det förresten? Ingen aning, dock firade vi min Kajsagroda lite smått idag och vi fikade lite nu vid halv 10 och pratade om allt och inget. Det riktiga firandet kommer på fredag, men idag fick hon iallafall 3 ballonger av mig och Audrey, som jag cyklade dit med. Dea tyckte det såg ut som en massa barn hängande efter cykeln från långt håll... hahah? En pros med att bo i orten; Man kan cykla ÖVERALLT, tackar Gud för upplysta gångvägar! Annars då? Sofia blev sjuk idag (määäh) Soppi skaffade sig en bigas tatuering, Gabbe är på konsert så sover ensam efter typ 1 vecka med sällis. Det känns tomt... och kallt och som att täcket faktiskt räcker till. Me no like. Börjar tidigt imorgon IGEN så borde stänga av och mysa framför Vänner, men om jag känner mig rätt så kommer jag vara vaken fram till typ cirkus 2. God natt på er andra




xx



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards