elinelvira

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Elin - 15 september 2013 18:50



Where's my coffee? | via Facebook Where's my coffee? | via Facebook



Dagens bästa upptäckt? Jag har hur mycket filmer som hellst på min nya spel lånedator! (Yes jag har 3 datorer, låt mig va, hahah) Dagen har ändå, trotts sina förutsättningar, varit rätt bra. Sov ut riktigt länge, umgicks med Tilda i Täby Centrum sen så åt vi middag där med Elin också. Riktigt mys. Sen att det är söndag och att jag inte har pluggat så mycket är en helt annan sak. Men när det känns svårt att andas så känns det inte riktigt läge för sånt. Men har faktiskt läst historian. Imorgon är det Måndag (uhuuhuh) och ska jag inte vara med på första lektionen då jag ska på spirometri tester på KI i Solna, IGEN!? Problembarn? haha. Men hinner nog till skolan innan svenskan är slut iaf. Men har ingen inloggning för att anmäla mig och inte mina föräldrar heller eftersom jag är 18 nu.... åh så irriterande. Tror det kallas I-landsproblem. Nyss Skypade jag med Gabbe (määh du var så sjukt söt idag) men det blev ganska kort eftersom de skulle ut på stan och shoppa haha. Jahapp, vad ska man göra nu då? Kanske läsa lite till i historian sen sims? Sounds like a plan!! En snabb söndagsblogg dåra;


Måndag: Historia prov, religionsläxa. Plugga Sociologi.

Tisdag: Sociologi läxa sid 30-32. 

Onsdag: Plugga om vi har fått nått mer

Torsdag: Sofia 18 år! Grattis  ♥

Fredag: Fest hos Sofia, taggiii

Lördag: Första dagen vi träffades  ♥ ♥

Söndag: Ingentingplugga typ.



Ett praktexempel på varför man längtar till helgen....


xx







Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards