elinelvira

Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 10 april 2010 20:00

Klicka för stor bild

så söt!


Kram elle

Av Elin - 10 april 2010 17:45

jag är så arg!!!! Jag hatar killar hatar hatar hatar!!!!!! ughf! att man aldrig ska få stå för sina beslut!!!! .

det skulle kunna bli en sång för vissa saker rimmar:P men då skulle man behöva en refräng och mer tex toch musik...



You can't forget about what we had

Take a look at her and do you like what you see

            Or do you wish it was me?      


And does she know, know about the times you used to hold me

Wrapped me in your armes and how you told me

I'd be the only one?

 

I heard about, Yeah, someone told me once when you were out

she went a little crazy, ran her mouth about me

Ain't jealousy funny?

 

Live out my dreams with someone new

 But I've been told that a cheater is always a cheater

so i've got my pride and she's got you!!

 

HA!


Av Elin - 9 april 2010 21:45

Hejsan svejsan!


Idag fyller Kristen Stewart 20 år, grattis grattis, 20 låter så stort men 21 låter mindre, haha men det gör det!

idag har jag varit med min snälla kompis:D vi har haft det jättekul:)


hipp hipp HURRA!!:D

Kram elle



Av Elin - 9 april 2010 09:45

hejhej:)


Fifteen

"I wrote this around the story line of my best friend from high school, Abigail. I started everything with the line mind”“Abigail gave everything she had to a boy who changed his  and wrote everything else from that point, almost backwards. I just decided I really wanted to tell that story about our first year of high school because I felt in my freshman year, I grew up more than any year in my life so far."
/Taylor Swift





Källa

Av Elin - 9 april 2010 08:45

hejhej:)


Jag hinner inte skriva så mycket just nu men här kommer en bra låt av Paramore:D



kram elle

Av Elin - 8 april 2010 10:45

Gomorgon!


jag har hittat hemska nyheter!


"Dåliga nyheter för alla Lost fans! Seriens två hetaste skådespelare Evangeline Lilly och Matthew Fox avslöjade igår att de inte bara är klara med Lost efter den här säsongen utan att de är färdiga med skådespelandet överhuvudtaget! Matthew har sagt att han inte kommer att göra fler tv-serier och Evangeline sägs vara redo att ge upp sin skådespelarkarriär helt! På röda mattan igår så förklarade Matthew att efter sex intensiva år med Lost så är han redo att flytta ut på landet med sin familj och kommer bara att göra filmer med folk som han verkligen vill jobba med! Evangeline å andra sidan berättade att hon helt enkelt inte är tillräckligt kär i yrket för att fortsätta! "


helt sjuukt! jag kan inte förstå det:(


Kate<3 Jack

Lost-stjärnorna Evangeline Lilly & Matthew Fox färdiga med TV!

 

kram elle

Av Elin - 7 april 2010 21:30

Godnatt!


idag har jag pratat i telefon med min jag tror det är min äldsta kompis jag fortfarade har kontakt med, vi lärde lära känna varandra när vi var 3-4 (det var då jag började på dagis och hon hae redan gått där i 2 år så hon visade mig runt,så gulligt!)


jga älskar Vänner! Ross och Rachel til the end! de är menade för varandra!:P

Lobsters mate for life wall  - friends wallpaper


Kram elle

Av Elin - 7 april 2010 17:30

Hejhej:)


Sagoklänningen är en väldigt flickig trend som setts på catwalks och röda mattan den senaste säsongen. En del stjärnor har dock anpassat trenden efter sin egna stil. Till exempel så gjorde... läs hela artikeln här!

 

bland annat

Taylor Swift

Taylor swift

Anna Kendrick

Anna Kendrick

Anne Hathaway

och Anne Hathaway

 

följer trenden:D

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards