elinelvira

Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 6 april 2010 14:45

tjo!


här är en scrapblog jag har gjort med twilight bilder:) den är ganska gammal (förutom den första sidan som jag gjorde för inte så länge sen)

hoppas att ni gillar den! om ni vill se den i störreformat så klicka här!


kram elle


Av Elin - 6 april 2010 14:30

hejsan!


nu har jag solat lite med Alex han låg i mitt knä så det var lite svårt:)


men strunt i det, jag har hittat helt galet bra nyheter de har bekräftat Eclipse premiären!


"Datumet för Eclipse premiären i LA är bekräftat, det blir den 24 juni!
Det går ett rykte att premiären kommer att vara på the Grauman's Chinese Theatre, men det är inget som är bekräftat"
.


igentligen är det inte så bra (för mig) jag tror att jag är på komfermationsläger då, så hoppas att det bara gäller i Usa...


kram elle


eclipse


Av Elin - 6 april 2010 13:35

jag fortsätter på mitt Twilight tema

jag älskar den här videon den är gullig och rolig på samma gång:)


Kram E


Av Elin - 6 april 2010 12:43

hejsan!


Eftersom jag har Twilight tema idag så kanske inte de här bilderna passar men Rob är ju med så jaa...

men de är fina, Robert pattinson(twilight) och Emelie de ravin (lost) spelar mot varandra i filmen Remember me och här är några fina bilder från ett photoshoot från Vogue:D

Vad tycker ni?

jag älskar den första bilde, så söta tillsammans!





Av Elin - 6 april 2010 12:31

hejhe:)


nu har jag gått en promenix med hundarna det ät sjukt varmt ute så jag borde kanske gå ut i solen, om ett tag:D

jag visste inte att det fanns en Sims verision av New moon Trailen, men jag hittade den på Youtube, jag har sagt det förr men nu säger jag det igen, Youtube är en bra sida:P


kram elle


det måste vara svårt att göra den, vad tycker ni bra eller bara slöseri med tid?


Kram elle

Av Elin - 6 april 2010 11:25

hejhej:)


Glömm nu inte bort mini tävlingen, jag vet inte riktigt vad priset ska vara än men jag tänker på saken,va med  det är inte så svårt, men det är kul:D så var med!

klicka här! för att delta:D


Kram elle

Av Elin - 6 april 2010 10:50

UGH!!


jag har försökt komma in på min blogg i 1 timme nu, och det har bara varit vitt!! datorer är så jobbiga! men nu släpper vi det:D


"Kristen Stewart är ett av de hetaste namnen i Hollywood just nu, och det märks inte minst när tidningarna ska välja omslagsflicka.
Under det gångna året och framförallt under hösten har den 19-åriga skådespelerskan poserat på förstasidan för en lång rad trendiga magasin. "



helt sjukt många! Hon blir så bra på bild!

HEELT SJUKT!! och det här var bara några det fanns 25 till:O

men man skulle vilja ha all tidningar:D


Kram elle

Av Elin - 6 april 2010 09:44

Hejhej:)


Jag tror det börjar bli något fel med datorn, men hoppas att det slutar snart, annars blir jag arg:P

men då blir det kort, här är några bilder från mitt favorit phootoshot med Robsten:D


Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bild

såå fina<33


Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards