elinelvira

Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 5 april 2010 12:04

hejhej:D


nu ska jag snart ringa och väcka min kusin, seriöst, man kan inte sova till kl 12! jag vaknade kl halv 10 och tyckte det var sent! så det är väll det jag ska göra nu:)

och sen ska jag leta reda på hundarna, jag såg inte dom när jag var nere i köket, det var lite konstigt...

va nej hon är vaken så det behövs inte:D lite synd men men


kram elle


haha undrar hur många gånger jag har laggt upp den här:P

  


Av Elin - 5 april 2010 11:34

hejhej:)


nu ska jag snart äta frukost sen ska jag vänta på att min kusin ska ringa:D


här kommer några fina bilder:D

asså typ Eclipse wallpaper:D



Av Elin - 5 april 2010 10:45

Hejhej


jag borde antagligen äta men jag är inte hungrig så jaa.


Här är ett litet test (eller tävling) jag ska väll hitta på något pris eller nått till den som vinner, jag har fått in några förslag men ingen har fått alla rätt än så det är bara att gissa på:D ! hmm man kan gissa fram tills den 15/4:D


1.2.

3.4.

5.6.

Av Elin - 5 april 2010 10:39

Godmorgon!


Nu har jag sett halva magi på Waverly place the movie den var bra fast avsnitten är bättre:)

idag ska min kusin komma hit och vi ska se klart New moon, vi slutade när en vampyr är i Bellas hus och det blir slaggsmål, spännande spännande:D


Kram elle



Av Elin - 4 april 2010 23:39

hejhej:)


just nu sitter jag och retar min kusin över msn, haha det är sjukt kul, men Tilda jag har lärt mig av den bästa<3


vi har sett halva New moon, vi är när -------- kommer och jake bara Bella neeeejjj och ----- bara aaaaaa!!! och Bella bara Edward stanna hoss mig och ---------  dör! ;D

det är sjukt bra:D


Nej nu ska jag sova, eller aa min defenering av sova är se på tv och läsa:D

mitt favorit citat:


Citat:

if you are lucky enough to be different then everyone else- don't change!


Kram elle


Klicka för stor bild


Av Elin - 4 april 2010 23:30

tjo!


Här kommer scrapen jag pratade om förut, alla sidor förutom de två första är "orginal" men 1 bild är flyttad på sida 2, och de andra 2 sidorna är helt nya. den här scrapen kommer jag aldrig bli nöjd med, hur mycket jag än försöker, så går det bara inte så jag kommer inte försöka längra:)


Kram elle


Av Elin - 4 april 2010 19:51

tjao!


Nu ska jag gå till min kusin, vi ska väll hitta på något roligt tror jag:)

senare lägger jag upp min renoverade gammla scrap, det där lät lite weird men det är en gammal scrap som jag har gjort om:)

haha men den kommer lite senare:D


Kram elle


pice and love!

Klicka för stor bild

Av Elin - 4 april 2010 17:46

Hejhej:)


Det blev inge solande för terassen var nästan helt i skugga, bara lite vid trappan och ena sidan hade sol så det var ingen idee. men då får vi hoppas på sol imorgon istället:D


jag har varit inne lite på scrapblog och fixat och donat:D älskar den sidan, scrapbook är inte alls lika bra (jag är medlem på båda) och book måste man typ köpa saker på medans på blog så är det mesta gratis (bara kit kostar) det är lite kostigt!


Kram elle


min senaste SB

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards