elinelvira

Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 7 april 2010 10:04

hejsan:)


igår hade jag Twilight tema (därför alla Twilight inlägg) det var kul till enbörjan men efter ett tag så hittade jag inget att skriva om, så jag tror att jag håller mig till min blandade blogg:D


Den 3April var Taylor siwft på Josh Farro's (jaa, snubben från Paramore) bröllop, hon såg helt fantastisk ut och jag älskar hennes hår!


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Kram elle

Av Elin - 7 april 2010 09:41

godmorgon!


jag vaknade kl 9 och min ena hund stod utanför dörren och skällde så han fick komma in så nu har vi gosat ett tag:D

idag kommer resten av familjen hem lite kul, annars så ska jag inte göra något speciellt, jo jag ska ringa min kompis i kväll (mest för en påminnelse för mig)


Kram elle


den här har min kompis gjort, jag vet att påsken är slut men det gör ju inget:D

Av Elin - 6 april 2010 21:30

Hejhej:)


Snart börjar Cougar Town eller jaa om 10 min, jag vill verkligen se Robs nya film Remember me, min kompis har sett den och hon tycker att den är bättre än New moon såå ja.. den verkar bra:D


sweet<3


kram elle

Av Elin - 6 april 2010 20:06

Tjao!


Det är lite rolig, jag hörde den här låten låångt innan Twilight kom och jag älskade den-nu efter twilight hysterin så finns den med i många fangjorda videos och massor av andra saker som rör twilight- och jag lyssnade frenetiskt på den ett tag sen så slutar man ju och hittar andra låtar men såfort jag hörde de första 5 sek(från en musikvideo) och hennes "kiss me.." så bara - DET ÄR DEN! (jag blev lite chokad;P) men låten är så mysig!



kram elle

Av Elin - 6 april 2010 19:14

Hejhej:)


nu har jag ätigt och ska vänta på att kvällen program kan börja:)


var du en av de alla som gick och såg "Valentines Day" på bio? om du missade den så har du tur, Dvdn kommer nämligen ut den 15 Maj:D bara 1 månad och några dar'


Taylor’s first film role since his breakout role as Jacob Black in the “Twilight” franchise has gotten a release date for DVD and Blu-Ray. The Garry Marshall romantic comedy – “Valentine’s Day” – which had a star-studded cast that included Lautner, Julia Roberts, Jamie Foxx, Shirley MacLaine and Taylor Swift, will go on sale May 18, 2010. The special features are limited – only 40 minutes of undisclosed extras with a sneak peek trailer of the upcoming “Sex and the City 2&Prime;.


oo spännande:) den skulle vara rolig att ha på Dvd:D


Av Elin - 6 april 2010 16:56

Har Ashley Greene en hemlig beundrare?

så söt!

 

hmm Ashley Greene lämmnade en resturang med blommor i handen, har hon en hemlig beundrare eller är de till någon...?:P

Av Elin - 6 april 2010 16:35

hellu:)


Det har blivig tmycket drama kring Summits twittrande nedan, att Eclipse skulle ha premiär den 24 juni istället för den 30 juni. Världspremiären står fortfarande kvar vid den 30 juni och det är även det som gäller för oss i Sverige.

Premiären som de pratar om nedan, 24 juni är den premiären man har med röda mattan, alla skådespelare + de som skapat filmen och all press (journalister, fotografer osv). så oroa er inte för att datumet skulle ha ändrats!

twittertwilight


kram elle

Av Elin - 6 april 2010 15:15

hejhej:)


jag fick en fråga för inte så länge sen som jag hade tänkt att svara på


jag älskar de två översta bilderna, vart får du allt ifrån?


Svar:

Hej du:)

jag har fått den här frågan förut men det är lite svårt, jag brukar gå in på lite olika sidor tex Bellz blogg brukar jag sno lite saker ifrån, inte så mycket twilightsweden (som många kanske tror) twifans.com brukar ha bra videos ,Everglow har ofta bra bilder, Twiligthskane är ofta uppdaterade,annars så brukar jag gå in på Youtube:) eller bara googla:P

hoppas att du fick ett svar du blev nöjd med:)


Kram elle


från Everglow:)

Klicka för stor bild

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards