elinelvira

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Elin - 5 december 2011 22:12

Heejsaaan alla glada!


Har hafft en bra dag idag. Ina sura miner och för solen skiner! haha noob jag veeeet.... har inge läxor heller. Eller joo en till på fredag men ska prata med min lärare imorgon om exakt vad  vi ska göra för trög som man e fattar jag inte så mycket. Höhöh! Har lockat håret och testat kläder till imorgon så är fördig med det.... hmmm händer inte så mycket mer förutom att Zoo ska förlora maaaassa blod imorgon så stackars henne... och att jag saknar min kussie Yadaaa, helg snart?


Något som lyser upp är att Taylor (min älskade) Swift's musikvideo för Ours har kommit ut och den är lugn och väldigt fin. Tycker den blir bättre för varje gång man ser den! Hon är så SÖT också. Love U Tay ♥


Underbara älskade Swift  ♥


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards