elinelvira

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Elin - 25 december 2011 15:22

God Jul i efterskott!!


Började dagen med en mysig frukost med massa tända ljus. Sedan öppnade vi lite paket. Hey American style! Nää men annars skulle vi inte få med alla till min morbror på kvällen. vet ni vad? Det var nästan mysigare att öppna dem på morgonen!! Sitta i pjamas liksom och vara helt nyvaken och astaggad! Sedan duschade, fixade och klädde jag på mig. Sprang över till Zoo (i mina moonboots...hell yeah!) bytte julklappar och önskade GOD JUL. Sedan åkte vi till morbror. Där var mormor och kusiner och morfar och maaassaa hundar O.o haha kryllade! De har ett stort hus så alla fick plats haha! Vi kollade på kalle Anka, åt, pratade, åt, väntade på tomten, kollade på mer tv, mer tome väntan, öppnade paket, åt, åt, åt.. Presic som Julen SKA vara! Åkte hem vid 10 sen kollade familjen på "Ett päron till farsa firar jul"  En riktig julklassiker!


Imorse gick vi på julotta, det var ju bara fö mysigt!


heh fick ta fula bilder för jag har alla fina på kameran och inte mobilen.. aja lite från igår!


Kraam




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards