elinelvira

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Elin - 21 december 2011 14:48



Jag tror inte någon missat vem min favorit av Lögnhalsarna är. Aria Montgomery var den första karaktären jag fastnade för. Kanske var det de rosa slingorna i flashbacken i Pilot-avsnittet, hennes hemliga relation med Ezra, kläderna ELLER kanske det faktumet att hon spelas av Lucy Hale, jag vet i fanken. Aria är annorlunda och folk tycker också att hon är ganska wierd (sperciellt i böckerna!) Det pågår sjuhelsikes mycket under ytan och hon är egen. Hon är smart, djup, världsvan, hysteriskt rolig och förmodligen den karaktären som är mognast av alla tjejerna. Aria Montgomery it is.

 

Men älskar alla liars lika mycket!


Kraam














Av Elin - 21 december 2011 14:33

JULLOV! WOOOP WOOOOOP!! Lycka på hög nivå!


Mitt lov kommer antagligen se ut såhär; Sova, leka med bästysarna, kolla på tv, datorn, musik på högsta nivå, PLL, Lost, Friends, Zumba, JULAFTON, paket, mat, goooodis, fyverkerier, Yaadaa, Snö(?), varm choklad, mysiga filtar, hela tjocka släkten osv. Låter asum huh? Att det gör! Zoo är här. Vet dock inte iaf jag ska åka till kusinen ikväll eller om jag ska vara hemma och sova. Kommer ändå inte vara så rolig. meeeen jag vill åka, men orkar inte. Okej... vi kan konstatera följande; Jag har beslutångest! Tror jag åker faktiskt...


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards