elinelvira

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Elin - 29 december 2011 20:05

Hellu


Började dagen med att vakna (näähää) vid 10 typ. Låg och höll på med min mobil ett tag, sommnade om, kollade på tv, pratade i telefon med min fina vän, somnade om innan jag duschade. En asnice morgon dåra! Gick till kusinerna och Elin följde med mig och köpa en väska. ÄNTLIGEN en ny. Haha! Har varit trött hela dagen faktiskt. Kul liksom.Vet inte hur många Good Luck Charlie avsnitt jag har sätt idag...? Can we say a bunch? Yes we can! Hur vet man när man har sällskapsbrist? Jo när man talar med sig själv....


Taylor Swift har gjort en låt till filmen som ska spegla The Hunger games böckerna. Personligen avskyr jag böckerna men vet att många ser fram emot att få se den. Sen så blev jag grovt besviken när jag hörde låten som Taylor & The Civil Wars har gjort. Hon sjunger i för mycket falsett och de spelar liksom.. fel..? nä. Inte så bra enligt mig. Dock är texten superfin... Hej Tay....! Men o andra sidan så tycker jag det är enormt kul att hon får vara med på en soundtrack! :D



Vad tycker ni?


Kraam


Av Elin - 29 december 2011 11:35

Mitt minsta favoritavsnitt. Förmodligen 1x12, Salt Meets Wound. Inte för att det är dåligt... Jag tycker bara inte det är tillräckligt. Dessutom blir man allmänt deprimerad när Alex och Spencer gör slut på grund av A. Bra avsnitt, men inte det bästa. Låter det vettigt?


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards