elinelvira

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Elin - 5 juni 2013 23:30


Alltså, SOMMARVÄRME! ♥ Sverige, allt är förlåtet. Nästan allt i alla fall.


En fullspäckad onsdag faktiskt! Från att lyxsteka i solen i trädgården, försök till plugg och se på utspringoch promenad i solen till studentmottagning. Ja, herregud vilken fantastiskt fin dag. Började med att lämna Calle i skolan tidigt tidigt imorse, vid 8 rättare sagt. Sedan försökte jag plugga men bokstavligt talat kastade jag upp allt i luften och sa fuck it, så la mig i den stekheta solen istället. Perfekt. Nu har jag faktiskt gett upp i skolan, jag orkar inge mer. Har 3 prov kvar, 2 kan jag inte plugga till, och 3 skrivuppgifter kvar. 1 av dem är halvklar och en måste jag göra sen den sista kommer jag nog inte palla göra. Herregud vad 2:an varit hektisk. Aja, sedan fixa mig i ultrafart och sprang hem till Kajsa som också skulle se utspringet så fick skjuts! Det var så himla himla kul att se min gos så glad, förstå känsan av att ta studenten! Exakt 1 år kvar, ett år kvar, ett år kvar på dagen, häääärdaaaa ut! hahah. Efter det gick jag och Kajsa till Ica och fixade bilder och köpe glass. Hann iprincip bara komma hem och vända i dörren inan jag skulle ta bussen hem till Gabbe på mottagning, som föresten var hur mysig som hellst! Vi åt gott och så fick han massooor av fina presenter, men när de skulle ut så fick jag gå hem FÖR JAG ÄR INTE 18 blablablaa. Haha det suger så hårt! Gabbe kanske kommer intrillandes här inatt nån gång, men antagligen inte. Men hoppas! Puss.



Hahah venne, hittade ingen bättre bild.... Till dig Gabbe hahaha.



Kram



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards