elinelvira

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Elin - 10 juni 2013 23:19


Måste ytterligen be om ursäkt för att jag är knappt närvarande här längre, tycker det är mycket tråkigt för här är det enda ställe jag kan tala med migsjälv utan att någon tycker jag är konstig. Dagen har minst sagt varit påfrestande! Vaknade med sådana buksmärtor att jag inte ens kunde sätta mig upp plus feber på det (veeet haha det låter som jag lider av någon medeltida sjukdom eller nått!) Detta gjorde att jag missade spanskan, kunde knappt sätta mig upp hur tusan ska jag då kunna gå (??), men tvingade mig upp ur sängen ändå. Efter jag gått runt i mitt rum så började det långsamt släppa dock inte allt. Bockade även av mattemuntliga nationella idag där jag iaf förtjänar ett C tycker jag! Samt engelska bokdiskussion. Hur skönt? SJUKT SKÖNT! Bara 1 prov och 1½ upsatts kvar. Tror jag överlever till fredag ändå. Klockan har precis passerat 23:30 och jag har fixat färdigt så gott jag kan. Klockan står på 07:01 (det känns bättre om den är efter 7) trots att jag inte börjar fören 12:00. Det kommer ändå sluta med att jag stressar, om jag känner mig själv rätt... Ska återgå till mina ekonomi böcker, ni vet prov imorgon. Kan 30% av det man bör kunna sattäääh kommer nog gå lite sådär faktiskt. Förhoppningsvis behåller jag mitt B i sam ändå. Eftersom jag är världens glömskaste (?) person så har jag glömt söndagsblogg!



Måndag: Matte NP, Engelska "Hunger Games" booktalk, plugga sam

Tisdag: Samprov, plugga Idrott och danska

Onsdag: Förhoppningsvis klar med allt plugg! PLL SÄSONG 4 OMG

Torsdag: GABBE KOMMER HEM! ♥

Fredag: Skolavslutning ♥ Pappa fyller år!!

Lördag: SOVA MYSA SOLA ÄTA GRÅTA, Airins middag?

Söndag: Singö med Gabbe?


 




Min frukost imorse plus en liten macka med skinka, mumma!


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards