elinelvira

Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 3 januari 2010 15:24

Hejsan:)

hehe jag har varit vaken ett tag faktiskt men jag vet inte varför jag inte har loggat in:)

Om mindre än ett dygn ska vi vara på flygplatsen, planet går kl 8 på morgonen så vi ska checka in kl  5 och måste gå upp kl halv 4:O det är ganska tidigt.

så idag ska jag packa det sista som nesesärer, kamera och handbagaget:) det ska faktiskt bli kul att göra det.


kram elle


jag har inte sett bilden förr, men hon blir alltid bra på bild:)

Av Elin - 2 januari 2010 22:14

God natt:)

tänkte lägga mig tidigt idag, sommnade halv 5 inatt:O

det har inte hänt så mycket idag förutom att jag har pratat i telefon med en och att Min kusin åkte till Thailand:) så jag har haft en ganska lugn dag

sov nu så gott och hoppas vi ses imorgon:)


citat:

Maybe I'm not over him...but then again, maybe I dont want to be?


kram elle


det är nog bäst att bara kasta iväg lappen, men man kan ju fortfarande tänka på den! Vad ska man göra?

Av Elin - 2 januari 2010 20:50

Hejsansvejsan:)

Haha det blir kanske lite mycket Jake o Bella men den här videon är såå sorglig, jag började faktiskt at gråta! känsliga mig:p men de är jätte bra,det är steven strait som jake , fast jag fattar inte varför han är med.


kram elle


  spola fram till oo.14 så börjar själva filmen:)

Av Elin - 2 januari 2010 19:58

Hellu!

Nu har jag duschat och sett på en film som hette The Safety of Objects som också är Kristen Stewarts första film:)

hehe jag vet faktiskt inte vad jag tyckte om den, en mamma dödade sitt barn och en kille trodde att Kristen var hans son(!) så hehe man blir lite deppremerad av den kan man ju säga:)


men nog om det, jag hittade en rolig video med taylor Lautner:)

och jag är bara tvungen att lägga upp den, jag vet att det inte är jul men hellre sent än aldrig:P

och så vill jag bara påpeka att jag är Team Edward:)


kram elle


han är faktiskt riktigt söt<3:P

Av Elin - 2 januari 2010 15:56

Hellu:)

jag har blivigt helt kär i  a fine frenzy ,de är verkligen bra! Hon gör typiska Elin-låtar så under dagen har jag lyssnat på hehe typ alla av deras låtar, och har hittat några favoriter. De är inte så kända men är riktigt bra!

Checka in dem på Youtube ;)


kram elle


ser nästan lite ut som hon i Paramore:)

A Fine Frenzy

riktigt bra:) <3

Av Elin - 2 januari 2010 15:45

Hejsan

haha under dagen har jag inte gjort så mycket bara sett på Tv och varit vid datorn:)

Nu sitter min Kusin på flyget till Thailand, lyllos henne<3 :) och jag saknar henne verkligen!

haha som man kanske märker så har jag riktigt tåkigt:P Nu ska jag hehe aa fortsätta med det:)


kram elle


haha var bara tvungen:P vi är sjukt små, jag kan va 9 och hon 8 eller nått sånt<3 haha:P

  

Av Elin - 2 januari 2010 12:00

God morgon:)


Nu har jag vinkat av min kusin och hennes familj för de ska åka till Thailand idag!!!:D jag är inte ett dugg avis:P jag vill också åka, istället måste jag vänta i 2 dagar innan det är min tur:) men det ska jag nog överleva, och jag fick presic ett sms av min kusin och de är snart vid arlanda:)

Idag måste alla i min familj ta stabiliserings tabletter(!) så att vi inte blir magsjuka (hehe det trodde jag sprutan gjorde!?) men det är bara tabletter som tur är:)


Nu ska jag paka det sista och städa mitt rum:)


kram elle


seriöst  bara 2 dagar!

  

Av Elin - 1 januari 2010 23:29

Hejsan:)

Nu har jag sett på Harry potter 3 som gick på 5 an och den var lika bra som vanligt:)

Nu ska jag sätta på mig pjamas och se på tv:) Min kusin ska åka till Thailand imorgon så jag kommer ha supertråkigt de 2 dagar innan jag åker till Kap Vedre:/

Nu är jag sova:) eller aa se på tv:P


Citat:

If you have friends, you can call yourself rich.


kram elle


3dje filmen är bäst tycker jag:)

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards