elinelvira

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

For The Win

Av Elin - 3 december 2011 15:35

Hejsan hopp!


Hade det hyffsat kul igår. Är ju lite sjuk fortfarande och är astrött efter denna asjobbiga skolvecka med prov och 3 uppsattser. Kom dit vid lite över 9 och stannade till halv 1 kanske. Var hemma vid 1 och låg vaken till halv 2 iaf för alla jävla host attacker. Asså folk som röker är så stört egoistiska och äckliga för de tänker enbart på sig sjävla när de röker. Tänk om det finns rökallergiker som typ får astma attacker av det!?? Sjukt egoistiska! Kul att vara där med vänner men saknade mina fina bästysar ♥ För jag har aldrig så kul som med dem!! (Tex Heej Kajsa och Elin på konfa och Audrey och Elin på Språkresa!!! OMG sooo FTW!! haha!) Ska spendera kvällen med en ElinoFrida kväll så ska sova där, myyys med min fina är aldrig fel!


Jag och bästy förra hösten!


Kraam

 
 
Ingen bild

Bianca

3 december 2011 21:09

Det är inte många som är rökallergiker, om du tyckte det var jobbigt skulle du sagt ngt...

 
'L

'L

4 december 2011 09:02

håller me, hatar när folk röker!

http://normal.blogg.se

 
Cecilia

Cecilia

4 december 2011 13:20

Heej! =) Allt bra med dig? :)
Sjukt fin header! :D

http://zimpli.blogg.se

 
Nellieeh

Nellieeh

4 december 2011 13:39

Fin blogg.
Allt bra med dig ? :)

http://www.nellieeh.blogg.se

 
Ellinore

Ellinore

4 december 2011 13:58

Hallå där,fin blogg :)!
Allt bra?

http://nattstad.se/EllinoreLundin

 
Malin

Malin

5 december 2011 12:13

Heeej, nu tänkte jag ÄNTLIGEN svara på lite kommentarer! :D haha, de är från november allihopa faktiskt :P

sv: Tacktack :)) Vi hade det helt underbart i Israel! :D Sån underbar gemenskap, vackert land, rolig och jätteduktig guide, återigen gemenskapen, ååh the time of my life <3 Vi var i Tel Aviv (haha, fast bara på flygplatsen :P), Tiberias, Jerusalem, Eilat, Döda Havet (asså världens häftigaste -- vattnet känns som olja, det är så salt, och man flyter verkligen där! :D Sååå coolt! :D :D hahaha, en kompis sa "Smaka inte på vattnet, det är jätteäckligt!", och då blev ju jag tvungen att smaka; det var HEMSKT! :P Smakade inte ens salt, det smakade ... asså jag kan inte ens förklara, men det var HEMSKT! :P haha, men jaa, vi var lite här och där i Israel -- dock inte på Gazaremsan :P
Maten var (hahaha, jag veeet att jag är överkänslig, men iaf) jättestark! (Adina brukar klaga på att jag tycker skolmaten är för stark, och hon tycker inte att den är ett dugg stark :P) Men den var god när man tog sånt man kände igen, som typ kyckling ... och kyckling ... och kyckling. Åt kyckling VARJE dag, oftast till både lunch och middag, men ibland åt jag det bara till middag (typ 3 av 10 dagar :P) :P Och när man sedan kunde välja något annat gott än kyckling, då ville man inte bryta "traditionen", och fortsatte äta kyckling :P
Stränderna var jättefina :D I Eilat var det aldrig kallare i vattnet än 24 grader (det är Röda Havet där), men det var jättesalt! haha, och ändå är det bara 4% salt där -- i Medelhavet är det 3%, och i Döda havet 33!!!! haha, men det var jättebra stränder där :DD
Människorna var läskiga! haha, det tycker jag alltid att utomlandsare är! Men deras språk gör ju att det låter som att de är arga vad de än säger, och om någon börjar prata hebreiska med en så bara ler man och går därifrån :P hahaha Men jag kände mig jättetrygg där, det var ju så mycket säkerhetsregler, så det skulle inte kunna hända något liksom :) Det är ju inte mer självmordsbombare där än i Sverige, så det var bara säkert, höll jag på att säga, men jag menade att det inte var ett dugg läskigt där :D förutom alla som pratade :P hahaha, nää men jag älskar Israel, det är bäst där! :D Grät sista kvällen, för jag ville inte åka hem :P
Måste nog skicka kommentaren nu :P
Kramkram

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Malin

Malin

5 december 2011 12:26

här kommer nästa svar:P

det känns jätteonödigt att skriva "sv", men jag gör det iaf :P
sv: hahaha, jaa det var sååå kul på eventet! :D haha, vad kul, då har ju jag sett dig! även om det var på låååångt håll, vi satt ju typ mitt emot varandra i ... salen? rummet? arenan? haha, vet inte vad man kallar det:P åååh poncho är så snyyyyggt! :D Vill ha en, det är ju så vintrigt mysigt snyggt :D

Nu ska jag se avsnitt 21!!!!!!!!!!!! sååå lite kvar, asså jag är ju bara två avsnitt efter dig nu!!!! :D:D:D:D neeeeeej, avslöja inget!!!! även fast jag redan har råkat läsa det på din blogg, haha, så får du inte avslöja nåt i en kommentar! hahaha, jag är jätte... vet inte vad man ska kalla det, men typ känslig ..? för att saker avslöjas, haha, när Adina läste VA fick hon inte ens säga att det stod "och", eller "sa hon fundersamt" eller nåt sånt, då typ höll jag för öronen och sa "blablablabla" för att jag inte ville höra :P Men i förra PLLavsnittet så grät jag för att det var så sorgligt, jag blev jättefrustrerad för att du hade avslöjat (hahha, neej, jag skyller inte på dig, även om det låter så :P) typ tre saker som hände i det avnittet, jag blev jätteglad och grät av glädje (xD) för att allt du avslöjat hände i samma avsnitt, och så ÅÅH HANNA OCH CALEB!!!!! :D :D :D (lägg märke till att jag skrev Hanna utan h i slutet :P)ÅÅh PLL är bääääst :D :D :D

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Malin

Malin

5 december 2011 12:42

en tredje kommentar ... ;)) :P

Vi var i Israel i 10 dagar, fast två av dem flög vi mest flygplan på :P haha, men jaa, det var världens bästa 10 dagar :D :P

Jaa, eller hur visst är den bäst?! :D hahaha, lyssnar på den hela tiden nästan! Iaf ibland :P Bästa mashupen som finns :D haha

hahaha, jaa usch vilken kombination; moppe och lastbil! Världens läskigaste! På vintern, när man slirar/halkar, och så glider man in under en lastbil, uuuuh vad läskigt! :P

ååååhåhåhåhåhhhhhh vill se 22 nuuuuuu!!!!! :D :D :D :D Fast samtidigt är det såååååååååå bra att jag har några avsnitt kvar på säsong 1, så jag har fler osedda avsnitt kvar :P

Men jooodå, Ezra är snygg, men inte sååå snygg :P haha, det finns många som är snyggare ... Caaaaleeeeb... xD

haha, ääntligen har jag svarat på alla kommentarer! :D fattar inte varför jag skjuter upp det -- det är ju så roligt! :D
Kraaaam

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Sofie

Sofie

5 december 2011 21:47

sjukt äckligt med cigarettrök :S skadar andra och sig själva, inte bra och det är svinit dyrt också :/ nej finns inte något positivt med det!

Sv: Förstår dig att det tar tid att svara på kommentarerna, jag är också seg med det men vi har båda mycket i skolan ;P hehe, skolan sätter stopp för lite ibland :(

Jag håller med dig, Pan Am är stilrent och mysigt att titta på tycker jag :) Hehe jag är nog också en liten serietönt för jag kollar också på ganska många :P När jag har lungt på helgerna vilar jag upp mig med en massa serier, just nu kollar jag på Pan Am, Vampire Diaries, PLL, The Lying Game, True Blood och ibland 90210 ^^ Haha ojdå, det var några stycken :P

Svarar på det andra imon :)
Kramar

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards