elinelvira

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Elin - 5 oktober 2013 20:43


Hejsan bloggisen! Rätt dålig uppdatering här och det finns två anledningar för det. Det första; Mitt liv är för tillfället rätt ointressant och platt. Det andra; Jag är nästan hela tiden atingen ledsen, trött eller i skolan. Japp, så var det med det. Igår kväll hade jag det dock riktigt roligt när vi firade Bianca. Först bjöd hon på god middag och bål hemma hos henne sedan åkte vi till Jossan och förade innan vi drog ut och dansade. Väldigt dyrt dock så det kommer nog tyvärr inte hända så ofta men nån gång ibland kanske! Såg även Kissie precis när vi skulle gå, känner mig fett cool. Jag vet, ni får ta på mig. Hahah! Nej men aa idag mår man väll som förtjänat och har iprincip spenderat hela dagen i sängen. Lite mys dock. Tror jag ska ned och äta, har förövrigt inte ätit något på hela dagen och klockan är halv 10!!!? Jävlar. heheh.


Här kommer en liten countdown så att jag ska överleva resten av denna höst.


18 dagar tills jag åker till Kanada

19 dagar till Pretty Little Liars Halloweenavsnitt

19 dagar till Ravenswood

20 dagar till The Carrie Diaries säsong 2

21 dagar till höstlov

78 dagar tills Gabbe kommer hem


Varför är allt roligt och underbart så himla långt borta för?




xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards