elinelvira

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Elin - 25 oktober 2013 16:58


Efter 17 timmars flygplats och flygplansbesökande så är jag äntligen framme! Dock tyckte jag att det gick relativt fort när vi åkte över Atlanten, hade egen Tv och grejer men maten var visserligen svin äcklig! Förutom efterrätten såklart haha. Och var alla var sjukt otrevliga när man landade i Toronto, usch var så himla rädd. Sen så fick jag efter 40 långa dagar se mitt hjärta ♥♥♥ Oh what a happy moment! Deckade dock direkt när vi kom hem haha (sov inget på hela resan hit) Jag sov också hela dagen igår nästan, men jag och Gabbe åkte till shoppingcentret Polo Park där jag köpte världens finaste morgonrock (mer kimono) från Victoria's Secret. So exited!!! Idag vaknade jag klockan 6 på morgonen och var hur pigg som hellst, här är klockan 10 på morgonen och Gabbe är på jobbet just nu. Så ligger i källaren och har just sett Pretty Little Liars Halloween avsnittet. Okej, let's talk Pretty Little Liars. Var det bara jag eller var Halloween-avsnittet sådär medelbra? Eller snarare långdraget. Jag fattar verkligen inte grejen med Ravenswood. Jag gör det inte. Likförbannat kommer jag att se den jäkla spin off-serien. Men mot slutet hände det verkligen grejer. ALI! ALI!!! ALI!!!!! Scenen vi väntat på i fyra år kom till slut! Och det öppnar bara fantastiskt bra för säsong 4B. It's gonna be a crazy ride. Förresten; jag vägrar tro Ezra är A. VÄGRAR. Ni har fel. Han kan inte vara A. Han är inte A. HAN ÄR JU EZRA. Ezria, åh Ezria. I'll go down with this ship.




AAAAAAAAAAAH.



Vad ska man fördriva tiden med i 6 timmar.... sova? näää. Sims? I think sooo



xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards