elinelvira

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Elin - 12 oktober 2013 18:05



Och för er som undrade så har jag spenderat 4 timmar denna dag med att spela sims. Och det är väll vad jag hade tänkt fortsätta med denna lördagskväll. Nörd. Haha lite sad att jag inte valde att gå på fest med mina girls, MEN jag har iprincip somnat påvarje lektion denna vecka så känner bara för att ta det lungt och vila upp mig. Så då blire sims och How I met Your Mother. Vet att jag är typ 5 år efter alla andra; men den serien är sjukt kul! Dock lite av en kopia av Vänner. Meeen äsch det blir som en "plåsterförattVännerintegårlängre" Kanske kan övertala min Gabbi att prata med mig lite inatt ifall jag inte har lyckats somna (som jag antagligen inte kommer göra heller) Så kul är mitt liv just nu, så har inte så mycket att dela med mig. Eller jo, nu ska jag ned och göra en liten ceasarsallad. MUMS.



xx










Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards