elinelvira

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Elin - 14 oktober 2013 23:34


Memorizing him was as easy as knowing all the words to your old favorite song


Hej och välkommen till Elins Taylor Swift-party som gärna hålls innan klockan sju på morgonen fram till sent på kvällen. Taylor QUEEN Swift. Hur är det ens möjligt att skriva hit efter hit efter hit? Helt fantastiskt. Idag har det, trotts förutsättningarna (It's Monday ...) Varit en mycket bra dag! Fick tex B på mitt svenska prov som jag typ inte ens pluggade till, jag grät lite efter provet för det kändes som det gick sjukt dåligt. Tydligen hade jag fel. Sen fick jag kommentaren "Exelente" på min spanska text. Mucho gusto Elin. Sen så fick jag ju åka en ful tunnelbana 2 GÅNGER idag och så har jag bränt sönder två fingrar på en lampa. Stort minus. Men i det stora hela har det varit en bra dag. Kände mig vaken på första gången denna höst när jag promenerade till tåget idag. Jag kunde tänka utan att ha som en slöja över allt. Det var fint.


Nu ska jag se lite HIMYM, borsta tänderna och spola mina fingrar i iskallt vatten för den typ 732146648 gången denna kväll. Puss


Hahaha | via Tumblr

Barney <3



xx


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards