elinelvira

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Elin - 17 oktober 2013 23:27


Radiotystnad. I know. Just hasn't feeling it (eller hunnit)


Saker som att det är bra med att det är torsdag: Nästan helg. Listan tog slut där. Jaja, snart dags att sova ändå. Under veckan har jag iprincip bara pluggat, varit i skolan, pluggat, nördat sims och pluggat. Har haft 3 prov på 5 dagar... Gosh. Det sista innan lovet är imorgon och ni förstår inte hur lycklig jag är för det! Annars har jag inte så mycket spännande att dela med mig av faktiskt. Bara att jag åker till Kanada om 6 dagar men det kan väll någon knappast ha missat... I'm sooo exited ♥♥♥♥♥ Har lagt fram biljetten och passet i en plastficka på skrivbordet. Har dock skjutit upp min packnig av väska till i helgen pga plugg. Humpf... Har krimonologiprov imorgonbitti och har inte pluggat så mycket som jag velat, dock kan jag rätt mycket från lektionerna och min samanfattning. Hade tänkt att se How I Met Your Mother innan jag ska dejta min säng. Puss.



LOL. La in denna av 2 anledningar. Första; Jag hade inget annat att använda ändå. Andra; Jag freacking älskar Ellen Degeneres.


xx





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards