elinelvira

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Elin - 21 december 2012 17:57

Vilken dag, vilken dag! Och veeeeem är klar med alla julklappar?! ...nästan jag. Två stycken är lite halvfärdiga. Men annars är jag klar! Tur att Kajsa bestämmde sig för att julshoppa med mig idag! Hon kom först hit (jag är lite sen på mornarna) kollade på lite TV och snackade innan vi gick till bussen. Gick mest fram och tillbaka i Gallerian men hittade faktisk allt jag skulle ha efter ett tag. Sen åt vi en mumsig "halv" lunch (lol bara Kajsa fattar) på Montis. Fett mys. Fick annars jullov igår, FINALLYYYYYY. Som jag längtat! Det firades... ensam i mitt rum wheeeey! haha. Kollade på Love Actually, hej typ den mysigaste julfilmen ever, The mentalist och Robins 69 bästa saker. haha. Så hela kvällen spenderades i min sköna säng. Hm lite sällis skulle inte varit dåligt men äsch. Ikväll ska jag hem till kusinerna och fira deras mamma. Hoppas på god mat för jag är verkligen super hungrig. Dör snart tror jag, haha!  Min mobil surrar galet i hörnet så borde kolla till den snart haha!




Lite random bild, det funkar bara om man har plutiga läppar som jag inte riiiktigt har hahah!



Kraam





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards