elinelvira

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Elin - 23 december 2012 23:01


Jösses, imorgon är det julafton! Hur fort har inte tiden gått? SJUKT fort!! Snön ligger vit och alla klappar är inslagna. Och jag sitter äntligen på mitt landställe efter en dike-incident som invålverade en fyrhjuling och mycket mycket iskall vind. Trodde vi skulle åka runt 4 kanske men det blev snarare vid 8. Så hade inga planer för dagen från början men den blev ju så mycket bättre än vad jag trott. Inte för det hände sådär överdrivet mycket men det var fett mysigt. Precis så det ska vara haha! I alla fall, julen. Imorgon kommer kusinerna hit till lunch och Kalle Anka sen blir det myselimys med mängder av mat och antagligen för många dåliga skämt haha. De många kalla promenaderna med voffarna som alla tvingas ut på och hundratals av glädjefyllda bilder. Åh julen, som jag tycker om dig. ♥


    Er69_zpse1d85194_large  Tumblr_meu0rvbbjh1qm59ufo1_500_large  

    Christmas-holiday-holidays-photography-winter-favim.com-306944_large 

  


Kraam



Av Elin - 23 december 2012 01:18












Har haft en mysig kväll med några av de finaste personerna jag vet. Nu ska jag kolla på nån mysig film eller så och äta Wasabinötter (som jag fick i julklapp av Soppi hahah) Åker till landet imorgon eftermiddag, är så sjukt taggad på julen. Har dock inte så mycket julkänslor... lite pga att vi inte haft något julgran typ. Fast på landet har vi det wheeyyyiiuiiuu


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards