elinelvira

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Elin - 29 december 2012 16:21

ååååååååååkej, nu räcker det med deppinlägg här haha! Asså jag är inte så depp egentligen, det bara bubblar över lite då och då. Jaa, de senaste dagarna har flutit på helt enkelt och sömnen har blivit lidande. Egentligen har jag varit ganska trött ett tag, man tänker inte på vilken omställning det är för kroppen att gå från intensivt skolliv till ett clean break. Okej det är överdrivet att säga att hösten i skolform varit intensiv (några veckor max kanske) men annat har varit intensivt! Igår var jag iallafall med lite kompisar hemma hos David. Spelade spel (höhö) och pratade massor. Mys. Åkte hem själv också vid halv 2, det var fett läskigt för en snubbe stirrade på mig hela bussresan. Sån tur att man hade nån att messa med då. Imorse var jag så trött att jag inte visste ordet av det! Men efter en god frukost med familjen och en sovstud, hehe, så har dagen rullat på! Har kollat på Tarzan med Calle efter vårt lilla bråk, grät ganske mycket till den filmen hihi. Den är ju så otroligt bra! Lätt bästa Disney filmen. Alldeles straxt ska vi spela med andra ord  med familjen, hahah det kommer bli interessant! Skulle även varit med Kajsa ikväll men hon vill hellre sova... well, jag får väll också chilla själv då!



 





Fixat med julbilderna idag också, hmm de flesta blev tyvärr fula men de kommer upp ändå!


Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards