elinelvira

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Elin - 30 december 2012 23:18


30 december 2012. Min fina mammas födelsedag och den näst sista dagen på det här året. Sjukt. Sjukt hur året har gått så fruktansvärt fort? Framförallt hösten. Den är bara en stor grå dimma. Stor grå dimma är en beskrivning som passar in även på dagens väder. Tydligen ska det regna hela resten av veckan också. Inklusive imorgon. Känns ju inte så värst peppande. På tal om att året börjar ta slut, någon som har några nyårslöften än så länge? Jag har listat fem stycken. Jag tror det blir dem. Tre av dem är jag helt säker på i alla fall. Jag brukar faktiskt hålla mina nyårslöften, framförallt eftersom jag brukar lista saker som motiverar mig till att bli en bättre version av den jag är. Nyårslöften ska ju inte vara ett straff, utan något som motiverar en in i det nya året. Eller hur tänker ni? Jag kom även på att jag ska ta en burk och under årets gång ska jag lägga ned lappar med bra saker som hänt under året. Så till nästa nyår öppnar jag burken och läser om allt underbart och magiskt som faktiskt hänt! Jag har en tendens att bara minnas dåliga saker heh. Är hur taggad som helst på den idén! haha! Juste lite ointressant om min dag, idag har vi såklart firat mamma sen kom mormor på lunch. Vi gick och såg Sune på bio, åt en god middag och spelade med andra ord. Mys dag!




Blä, vadå snabel till näsa... Hahah ett nyårslöfte borde kanske vara att sluta hate'a på min näsa hela tiden! Hehe..



Kraam





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards