elinelvira

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Elin - 26 december 2012 19:40


Nu är jag äntligen hemma från gården. Inte för att det inte har varit mysigt, utan för att det är så skönt med lite lugn och ro. Min släkt är lite påfrestande imellanåt... eller hela tiden haha! Efter att kusinerna kom på julafton var det Kalle dags, sen middag och tomte. Alltid lika mys. Fick bla massa kläder, filmer, iphone skal, smink osv. Jättenöjd! Sen spelade vi spel och hade det trevligt. Somnade sent för vi hade en misslyckad variant av "kussesnack" men folk pratade i telefon och somnade haha så jag gjorde likadant. Dagen efter gjorde vi inget annat än att äta hahah. Aa och nu är jag hemma i min sköna säng och kolla på nån mysig film på tv. Har sett 2 filmer innan också, haha, Lady och Luffsen och Toy Story 3. Men måste ju älska barnfilmer! Imorgon antar jag att det blir en lill-Julafton. Taggilugga!



 

 



Julen är så fin


Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards