elinelvira

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Elin - 7 november 2009 15:28

hejsan:)

Jag har inget att göra, jag brukar vara med min kusin på helgerna men nu fixar hon till sin fest så då har jag det ganska långtråkigt.

Min storasyster kom presic hem från London, och hon är så glad för hon och hennes kompisar träffade Hugh Grant och han skulle presic bjuda dem på drikar när baren stängde så de fick följa med till hans efterfest och han sa till hennes kompis att hon var vackrare än alla smycken i världen och att svenska tjejer har de snyggaste kropparna blabla alla vet ju att har är en sån där slisk gubbe! men hon tyckte nog bara det var kul, och jag tror inte att hon skulle följa med en okänd hem:)

Men det var iallafall roligt för henne:)


Hahah nu har jag sett på Adventureland typ 2 gånger idag, jag vet jag är en sån där som om jag hittar en favoritfilm så ser jag på den tills jag kan alla repliker och tillsist så blir det ju tråkig. Men jag ska försöka att inte göra så med den här filmen:)


aja nu vet jag inte vad jag ska göra med jag hittar på nått:)


kram elle

Av Elin - 7 november 2009 14:23

Hejsan:)

Ikväll har min kusin ett Halloween party det ska bli kul:) Haha det kommer vara massor av tjejer från hennes klass som jag aldrig har träffat, så det bli kul att träffa dem ( hennes kompisar kan vara en aning bitchiga)

Idag eller hitills har jag inte gjort så mycket utan bara lyssnat på musik:)

Det lungnar mig no matter what, så jag är lite dissig (haha ett ord jag tagit från engelskan "dizzy" eller var bella brukar säga:) ) så ja:)


jag kanske borde äta lunch jag har inte ätigt något idag så jag är lite hungrig (jag fick en stor föreläsning av pappa imorse att frukosten är  dagens viktigaste mål, åå du är så gullig pappa)


kram elle


 Det här är seriöst den finaste låten som finns, eller en av dem bästa som finns:)

Av Elin - 7 november 2009 12:12

Hejsan:)

Jag hittade ett helt sjukt klipp på YoyTube!!

Det är en 4årig flicka som gör gymnastik grejer, eftersom mni storasyster går på gymnastik så vet jag att det där är ganska svårt:)

Men visste är hon duktig:)


kram elle


Av Elin - 7 november 2009 10:30

Hejsan:)

Det var en konstig känsla att vakna i morse. Det var så tyst! Oftast så är alltid någon vaken och har hittat på något som tex hälla vatten på folk (det är inte kul att vakna till jag var sur hela dan när min storebrorsa gjorde det) eller att ha brottnings match i tvättstugan eller i matsalen och då börjar hundarna skälla och det låter kan jag säga!

En gång när ja hade mitt gammla rum så var mitt och min lillebrors fönster fönster brevid varandra och jah vaknade att någon viskar utanför mitt fönster (jag hade det öppet för det var sommar, fast på hasp så man kunde inte öppna så mycket) Då sätter jag mig upp ofc och då sitter min lillebror och hans 2 kompisar på en sån där stegel med platta på (pappa hade presic bytt våra fönster)

haha gammla minnen:)

aja jag tror att jag måste gå med hundarna idag även faste det ser ut att bli regn.


Har du något knasigt minne? (det skulle vara roligt att veta:) )


kram elle:)




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards