elinelvira

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Elin - 19 november 2009 20:17

Hejsan:)

Jag har inget att göra så jag bara surfar rut på google, och jag hittade en super snygg bild på Kristen Stewart:)

har dock ingen aning om den är ny eller ej, om ni vet kommentera gärna:)

Jag tycker iallafall att den var skit snygg:)


kram elle


Av Elin - 19 november 2009 20:15

Hej:)

kl 21:00 börjar Glee på 4an, jag tyckte väl att första avsnittet var så där men jag kan se på några avsnitt och sen avgöra vad jag egentligen tyckte om serien:)

Se den ni med:)

aa det är de här människorna serien handlar om:)


kram elle

Av Elin - 19 november 2009 19:33

Hej:)

Nu har jag ätigt och nattat min lillebror. Det är bara vi som är hemma alla andra är på jobbet eller ute någonstans:)

Men det var mysigt att läsa saga och så för honom, de blir så stora så snabbt, hahaha jag låter som en gammal mormor eller nått:)


Jag måste göra min svenska resencion men jag orkar inte göra mer på den idag, och jag ska ha den färdig först på nästa måndag:)



kram elle


jag har inte sett de här bilderna förut så det var lite kul:) den sista bilden är lite speciell tycker ja:P

de är i lite sjaskig kvalite men det kan vi väl leva med?

NewMoonStill-4-1.jpg image by RobsessedBLOG

bells.jpg New Moon image by Cuoresacro

jacobandbella.jpg New Moon image by aza666

241se2h.png new moon image by abigailstadtfeld

New-Moon-Poster-new-moon-movie-6311.jpg NEW MOON image by lilloka562

Av Elin - 19 november 2009 16:43

Hej:)

Idag har jag haft HA-dag (hemarbetsdag) jag Froj och Lo lagade kyckling till lunch (det var HK läxan, men vi kanske tog i lite med kyckling) och så gjorde vi läxorna såklart:)

men mest satt vi och pratade om alltmöjligt, det kom upp lite då och då att vi ska desikera (jag vet inte hur det stavars men det är när man skär i koögon och lungor och sånt) Och jag får panik bara att tänka på det. Jag får till och med Stressångest över att gå till tandläkaren. Jag kommer seriöst att svimma eller spy eller något sånt. Alla kan prata om det lungt medans jag och Livias (haha hon heter så på Scrapblogg, så hon får heta så här med:) ) vi får båda rödspruckna ögon och blir vita i ansikterna eller hon blir vit och jag får röda stress rosor eller vad det heter ( så varje gång jag mår illa säger alla att jag mår bra bara för att jag har sån fin "färg" i ansiktet)


Usch, nu pratar vi om något roligare istället:)

Som New Moon :)

jag längtar så att jag håller på att spricka!!! jag svär att jag inte kommer kunna sova inatt. hoppas att vi kommer in annars så tänker jag stämma vakten, hehe okej jag ska inte göra det men jag har god lust att göra det om vi inte kommer in:)


Nu kräver Fletch min uppmärksamhet, så jag ska nog gå och gosa med honom och så ska jag och mormor laga mat:)


kram kram


längtar,längtar,längtar......

Av Elin - 19 november 2009 15:14

Hej:)

jag har inte bloggat i veckan för att jag har varit superupptagen med skolan:(

Men nu har det lugnat ned sig i slutet av veckan. Men det har varit en riktigt bra vecka måste jag säga för att I Tisdags fick jag G på mitt geometriprov( jag var 99.9% säker att jag skulle få IG på det)

Och Onsdags fick jag VG och G på mina upsattser:)

Och såklart gör New Moon premiären hela veckan roligare:)


Det är helt sjukt, igår hade jag 105 besökare bara igår!! det har jag aldrig varit i närheten av att ha förut:)

Och så har jag haft över 400 besökare denna månad:O jag blev lite chokad när jag såg det:) jag är super glad:)


Nu är mormor här och jag ska göra min svenska resencion:)


kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards