elinelvira

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Elin - 24 november 2009 16:51

Hej:)

Idag hade jag So-prov, hehe det gick inte som planerat... men om man inte pluggar inför ett prov så får det konsekvenser som att jag kände mig som en idiot när jag inte kom på något smart att skriva, men jag svarade på alla frågor tilloch med MVG frågan och då kanske jag får VG iallfall och VG är ju bra:)

Men jag kunde gjort bättre ifrån mig och jag är säker på att våran lärare märker det också, men jag skrev svenska långt in på kvällen igår och han inte öva på SO, men det går som det går:)


Nu ska jag göra matte, jag gjorde ganska mycket på lektionen så det är inte så mycket, Tack gode Gud:)

Vi håller på med Algebra och ekvationer, det är faktiskt kul:)


kram elle


det är inte min bild men jag tyckte att den passade det är ju matte böcker på bilden:)

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards