elinelvira

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Elin - 8 november 2009 20:16

Hejsan:)

Det har inte blivigt så mycket bloggande idag men jag har verkligen inte orkat eller haft lust. Det har varit en sån där dag då jag går och tänker för mycket och då blir jag oftast lite små deppig.

Och det här blir nog dagens och veckans sista inlägg. Ush ännu en Skoldag, men snart är det New Moon premiär och det kan man tänka på:) Då blir man glad:) eller ja om man är en Twilight fanatiker då blir man galad:)


Nej nu tänkte jag kolla på Top model och sen blir det God natt för mig:)


Veckans Citat blir från filmen Adventureland:


" Why bother? They'er just gonna forget our fuckin names anyway"


hehe aa om man inte har sett filmen så kanske man inte förstår hur rätt det passar in i verkligheten.

asså när vi dör då kommer våra familjer söra oss men sen då? När de också är döda? Vem kommer sakna oss då?

presic det är det han menar och det får en att verkligen börja tänka.

Nej okej jag ska sluta nu:)


Kram och God natt på er:)

Av Elin - 8 november 2009 17:51

Hejsan:)

Nu har vi ätigt middag och pappa har fått ett par nya skor och ett kort av mig:)

Min storasyster och jag kanske ska se på Män som hatar kvinnor men jag vet inte om jag vill se på den:/

alla säger att den är obehaglig och mamma sa att hon tyckte att den var läskig men vi hyrde den ändå:)

fast nu vet jag inte om jag vill se på den, hehe.


Jag har inte gjort så mycket typ bara suttigt vi datorn och så har jag pluggat lite engelska. Och just det jag och min kusin elin gick med alla våra hundar (det så ut som ett hunddagis var ute på promenad:) )

aa det var allt:)


Kram elle

Av Elin - 8 november 2009 12:31

Hejsan:)

jag har sovigt hoss min kusin inatt:)

festen var helt okej, jag kände 1 förutom min kusin då, men det var ganska kul och lite hysteriskt:)

Hehe jag hade nästan inte klätt ut mig alls bara svart kajal, lite tuperat hår och en tröja där det står "No boys but vampiers"

Den är jätte snygg:)


Jag läste presic på Bellz och Christinas blogg att det finns en namn insammling om att New moon ska vara från 11år (eller det är ju redan bestämt 15 men Eclips kanske kan bli från 11år)

Här är länken, och kommigen alla skriv på ,man behöver bara skriva sitt förnamn och vilken stad man bor i :)

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=3923


Nu måste jag plugga engelska och spanska:(


Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards