elinelvira

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Elin - 29 november 2009 19:33

Hejsan alla glada:)

Igår såg jag mamma och min lillebror Twilight, mamma tyckte att den var helt okej men hon kunde inte först varför vi tånåringar var så förälskade i den:)

men min lillebror tycker den är bra (i sommras tvingade jag honom att se den:) )


Idag är det ju första advent som säkert alla redan vet:)

Jag älskar julen, julen är bättre än födelsedagen och skolavslutningarna och allt det, Jag älskar verkligen julen:)

Det roliga är att båda mina föräldrar inte är så förtjusta i den, mamma gillar inte alla dekorationer (vi har saker överallt och på julen så tycker hon att det blir mer saker) och pappa tycker det är onödigt med julklappar( fast han skojar nog bara) och han är kanske inte världens mest släktkära person ( min storasyster fick tvinga honom att ring farmor på morsdag:P )


aja snart börjar parlamentet (älskar det) så det ska jag se på.

men först ska jag spana in bellz och Christinas blogg:)


kram kram

elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards