elinelvira

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Elin - 10 november 2009 22:49

Hej:)

Nu är håret plattat och spanskan är halv gjord:)

Men jag är så trött att jag måste sova, eller först ska jag gå och dricka sen ska jag sova:)

Dagens citat:


"Livet är för kort för att hinna bråka med dina kära"


Det passar in på min dag, det är 2 tjejer i min klass som bråkar jätte mycket men allt är egentligen bara missförstånd, suck.

aja nu ska jag verkligen sova:)


Kram elle


ta vara på dina vänner de betyder mer än du tror, vem vet en dag kanske det lämmnar dig om du tar dem för givet!

Av Elin - 10 november 2009 21:49

Hejsan:)

Nu har pappa hjälpt mig med SOn och jag måste börja på spanskan:( Jag orkar inte göra den så sent men den måste göras!

Och efter det hade jag tänkt platta mitt hår:)

Jag har bara gjort det en gång förut ,jag har lite lockigt hår och skulle gärna ha lockigare så då finns det ingen anledning att platta. Men idag i skolan hade jag utsläppt hår (har nästan alltid hästsvans) och minst 5 tjejer höll på att fläta och fixa med mitt hår, haha jag lät de hålla på även fast jag tycker att det är lite jobbigt:)

Och en av dem sa att jag borde platta mitt hår och jag tänkte "Varför inte?"

Så det ska bli kul:)


aja nu måste jag börja:(


Kram elle


i sommar kanske jag ska få en systemkamera, gud vad jag längtar,

vill också kunna ta sådanna coola bilder!!!

Av Elin - 10 november 2009 19:17

Hej:)

Idag fyller en nära säkting år och vi har firat henne, så mina kusiner kom hit och- det var som vanligt när de kommer- helta kaotiskt:)

Men det är kul:P

Det blev pizza och glass, hehe tjockis familjen:)


Nu börjar jag känna lite panik för jag har inte övat på matteprovet och jag glömmde korkat nog matteboken i skolan idag, så imorgon blir jag tvungen att plugga hela kvällen:(

ååå jag hatar verkligen matte, jag förstår inte, och när jag väl förstår, så har jag glömmt allt till nästa lektion:/

jag har mycket lättare på SO-ämmnerna och engelska (fast jag är inget geni på de ämnerna heller) och så gillar jag slöjd o bild o musik :)

haha:)


nej jag måste verkligen plugga, men jag tittar in lite senare:)


Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards