elinelvira

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Elin - 15 november 2009 12:47

Hejsan:)

Nu har jag valt framside bild, det blev inte riktigt som jag tänkt mig men det blev ändå ganska bra:)

Och jag hade tänkt skriva på Word och sen skriva ut det men våran färgpatron är tydligen slut så man kan inte se vad det står, det är lite synd för det tog långtid att skriva och så måste jag skriva allt för hand nu. Suck.


det är vad jag har gjort idag:) ganska lungn och lite tråkig helg men man ska ta det lungt på helger. Fast jag måste göra Engelska och Spanska ikväll, men det tar inte så lång tid:)


Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan, gud va jobbig att skriva allt för hand. Men sånt är livet:)


kram elle


snart klar:)

  

Av Elin - 15 november 2009 10:51

Hejsan:)

Idag är det bara 5 dagar kvar till New Moon, shit va jag längtar:)

Men det är bra att längta då blir det mycket roligare att leva:) Snart ska kolla på framsidor till Twilight tidningen, har faktiskt ingen aning om vilken det ska bli och så finns det typ 100000 bilder på dem så det är inte precis enkelt att välja ut 1!

Men det kommer säkert att gå bra:)


Igår sov jag hos min kompis vi såg Die hard 4.0 som gick på 4an. haha den var ganska rolig och väldigt overklig:)

Men Justin long är med och han är ju ganska söt så det var bra:P


Nu ska jag välja bild, önska mig lycka till, det kan någ behövas:)


kram elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards