elinelvira

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Elin - 6 november 2009 23:45

Hejsan:)

Nu är filmen slut:( asså jag älskar den filmen , hmm jag tror att den ligger 2a på min lista:)

aja jag ska kolla efter på texttv vem som åkte ut ur Idol den sämst enligt mig är Eddie!

Men nu ska jag sova fast jag är inte särskilt trött;)


kram elle


Kristens eller "Em's" armband är as snyggt:)


Av Elin - 6 november 2009 22:00

Hejsan:)

Nu har jag sett på IDOL och pratat med en kompis (på telefon) jag älskar att prata i telefon, så det är ganska synd att det är så dyrt:/ hehe det var på mobilen, ganska korkat gjort av mig:) men om någon ringer en då kan man ju inte bara säga att man ska ringa upp och så kan jag inte hans hem numer men det är fortfarande korkat gjort:)


Nu efter Idol vet jag inte vad jag ska hitta på det går inget på Tv och min kompis dissa mig på Msn:P

Så då får jag väll hänga med min storebrorsa:) (det kommer aldrig att hända:) )

Nej men jag får se på Adventureland jag bara älska den  (det är en typisk Elin film:) )

så ciao


kram elle


De är verkligen så söta tillsammans:) och så älskar jag deras jobbtröjor XD

Av Elin - 6 november 2009 19:05

Hola!

Ett snabbt medelande till alla som har Disneychannel nu börjar "En prinsessas dagbok2" jag har inte sett 1an men tänker se den här ändå:)


kram elle

den verkar rolig:)

Av Elin - 6 november 2009 15:24

Hellu:)

Jag måste bara lägga in detta, det är bilder på Kristen när hon har blont hår, jag tycker hon passar jättebra i det:) Hon har blont hår i filmen "In the land of Women"

Fast hennes långa bruna hår passar henne bäst:)

Kristen - kristen-stewart wallpaper


Jag tycker bilden högst upp längst till vänster är jättefin fast alla är såklart fina:)


kram elle

Av Elin - 6 november 2009 15:06

Hejsan:)

Här kommer de bästa Kristen Stewart bilderna enligt mig:)


Kristen-Stewart2_l.jpg image by plushpoutKristenStewartphotoshoot.jpg Elle Photoshoot image by HollywoodActress009



hehe det blev ganska många men det finns många fler och jag kan inte lägga in alla:)


kram elle

Av Elin - 6 november 2009 11:03

hejsan:)

Nu har jag tagit en huvudvärkstablett:)

så det värsta är över


men nu till lite Kristen och Rob skvaller;)


Redo för de senaste nyheterna om Robert Pattinson och Kristen Stewarts eventuella romans?

Enligt Us weekly sågs de båda stjärnorna kyssas i samband med en förhandsvisning av ”Twilight”-uppföljaren ”New moon” nyligen.  

— Rob ville ta en cigarett och gick ut med Kristen i ungefär en kvart. De kramades medan Rob rökte sin cigg. Sen lutade han sig framåt för att kyssa henne på munnen, berättar ett ögonvittne.  

Som Starlounge tidigare berättat har Rob och Kristen nästan gett upp försöken att dementera att de är mer än bara vänner. Och i nya numret av Harper’s bazaar framstår de också mycket riktigt som ett genuint kärlekspar.  

Kristen säger om Rob att han är ”en fantastisk sångare”, medan Rob säger att Kristen är ”helt unik”.   Intervjuaren frågar även vem av de två som är mest romantisk, varpå Kristen omedelbart svarar:  

 

— Det måste vara Rob. Romantik är att vara ärlig. Det är så avväpnande med ärlighet.


hehe aa vad tror ni, är detta sant?

Jag har svårt att tro det, om det här var den enda skvallerartikeln om dem så skulle jag nog tro på det här.

Men så är ju inte fallet, de är med i varje tidning man köper!

Om inte de bor ihopp så är Kristen gravid med ROBS barn (öö hallå hon har en pojkvänn varför just rob?) eller så skulle de vara förlovade eller jag vet inte vad. Media gör verkligen allt för att sälja.

Så jag har ganska svårt att tro att Rob skulle kyssa henne, men man kan ju aldrig vara säker;)


kram elle


men de är riktigt söta tillsammans:D

Av Elin - 6 november 2009 10:24

Hellu:)

Jag är hemma från skolan idag med, det är ganska skönt men också ganska långtråkigt. Det går inget på Tv och jag har ingen bok på gång (hehe alla är utlästa mins 10 gånger) så jag är ganska rastlös.

Jag tror att det är 2 veckor till NEW MOON:D och det är 14 dagar, min kompis smsa mig imorse och sa att SO provet har flyttats fram 1 vecka (tur det annars skulle jag få IG på det)

Så nu kan man bara njuta av hela dagen:)

Jag känner att jag börjar få migrän så jag ska nog sluta skriva nu:)


kram elle



hehe man måste ha ganska bra fantasi om man ska göra en tidning:P

  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards