elinelvira

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

lite skvaller om....

Av Elin - 6 november 2009 11:03

hejsan:)

Nu har jag tagit en huvudvärkstablett:)

så det värsta är över


men nu till lite Kristen och Rob skvaller;)


Redo för de senaste nyheterna om Robert Pattinson och Kristen Stewarts eventuella romans?

Enligt Us weekly sågs de båda stjärnorna kyssas i samband med en förhandsvisning av ”Twilight”-uppföljaren ”New moon” nyligen.  

— Rob ville ta en cigarett och gick ut med Kristen i ungefär en kvart. De kramades medan Rob rökte sin cigg. Sen lutade han sig framåt för att kyssa henne på munnen, berättar ett ögonvittne.  

Som Starlounge tidigare berättat har Rob och Kristen nästan gett upp försöken att dementera att de är mer än bara vänner. Och i nya numret av Harper’s bazaar framstår de också mycket riktigt som ett genuint kärlekspar.  

Kristen säger om Rob att han är ”en fantastisk sångare”, medan Rob säger att Kristen är ”helt unik”.   Intervjuaren frågar även vem av de två som är mest romantisk, varpå Kristen omedelbart svarar:  

 

— Det måste vara Rob. Romantik är att vara ärlig. Det är så avväpnande med ärlighet.


hehe aa vad tror ni, är detta sant?

Jag har svårt att tro det, om det här var den enda skvallerartikeln om dem så skulle jag nog tro på det här.

Men så är ju inte fallet, de är med i varje tidning man köper!

Om inte de bor ihopp så är Kristen gravid med ROBS barn (öö hallå hon har en pojkvänn varför just rob?) eller så skulle de vara förlovade eller jag vet inte vad. Media gör verkligen allt för att sälja.

Så jag har ganska svårt att tro att Rob skulle kyssa henne, men man kan ju aldrig vara säker;)


kram elle


men de är riktigt söta tillsammans:D

 
 
therese

therese

6 november 2009 15:12

sv:
hehe tack så mycket!
din är också riktigt fin!
älskar rob och kristen :D

http://theresejohanssooon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards