elinelvira

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Elin - 5 oktober 2012 17:44

Puh. Har jag gjort något av det jag tänkte göra den här veckan? Inte direkt. Pluggandet har gått sämst. Dock fick jag A i både svenska och ledarskaps debatten (Wehuuuuieiei) och B på en annan svenskagrej. Lite små stolt! Hemma efter skolan städade jag mitt rum, både bäddade sänge, damsög och vek kläder. Vuxenpoäng! Skulle ju plugga men sitter och kollar på klipp med Taylor Swift. Fett värt! Idag har jag lite sådär allmänt kännt som att någon har kört över mig med en traktor ett par gånger. Kroppen gör ont, huvudet är fyllt med tankar, ögnen svider och jag vill sova meeeeer! Jag kunde visserligen ha lagt mig klockan 11 igårkväll. Men någon skulle bestämt stanna uppe till straxt efter 1. Är ju nästan hopplös. Som en efterbliven GRODA!  hahahaha!


 

 

 



Hahaha skrattar lika mycket varje gång!



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards