elinelvira

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Elin - 20 oktober 2012 18:30

Nu vet jag hur det ser ut när himlen öppnar sig. Herre Gud vad det regnar utanför! Det bara forsar på vägen utanför mitt fönster (egentligen brevid vår trädgård, men tror alla fattar det haha) Igårkväll åkte vi hem till Biancas kmpis Erik där lite peeps var. Hehe blir lite obekväm runt människor jag inte känner så bra, men det var mys ändå!! Kom hem lite senare än vad jag skulle men äsch, YODO! hahahah! Tänkte plugga under dagen med motivationen är sådär va... skrev iaf rubriken på min svenska uppsatts. Känns stabilt med tanke på att den ska vara klar på Tisdag hehe! Har snckat med Sofia i 1½ timme i telefon, mysigt, men ska ner och äta middag nu. Taggd på skräckfilm på bio ikväll... eller inte. Skulle hellst slippa med de tvingar mig att följa med. Hej Elin kommer tyvärr inte uppdatera denna blogg längre eftersom hon i lördags dog av en hjärtattack under den senaste Paranormal activity  filmen! (som hon btw inte har sett de tidigare delarna av och inte fattade handlingen....) ahaha jag är ju störd....


 



Hahahha herre gud vilken bild! Störd var det ja, hhahah!



Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards