elinelvira

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Elin - 8 oktober 2012 23:31

Imorse på spanskan var jag som en zombie. Jag var där, fast ändå inte. Lagom till slutet av lektionen hade jag vaknat till. Usch, måndagar suger! Riktigt jävla hårt! Vem fan uppfann den dagan.... Efter skolan pluggade jag och Sophie engelska och samhällskunskap. Blev klar med engelska rapporten om en dokumentär. Heheh vi har typ hela sam arbetet kvar. Kill me please? Inte? Jaha får väll ta och gå i sängs då. Har nog inte varit på väg att sova såhär tidigt på flera veckor, progress! Veckan som kommer ja vad ska man säga. Den är... Galen. Kommer blöda ur ögonen så mycket jag måste plugga. Nä orkar inte klaga mer här nu, ska droga VÄNNER. Fast har egentligen Pretty Little Liars abstinens, what to do, what to do..?


             

             


Vill ha sån vänskap!


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards