elinelvira

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Elin - 10 oktober 2012 21:42


Favoritrum i huset: Mitt eget.
Favoritparfym: Clean
Favoritmånad: junijuliaugusti...
Favoritblomma: Förgätmigej
Favoritglass: Vet inte, mår illa av tanken på glass just nu. Nästa fråga tack...
Favoritbok: Bara en?? Oh my...
Favoritförfattare: Sara Shepard, Stephanie Meyer
Favoritfilm: Twilight sagan, Mean Girls, Step Up, Stolthet och fördom (1995 version)
Favoritskådespelare: De är ju ett par stycken, men för enkelhetens skull säger vi Lucy Hale.
Favorittv-program: Pretty Little Liars, FRIENDS, Lost
Favoritmusik: Country, countrypop, pop, poprock... alltså, vänta, skit i det här, jag är värdelös att
dela in efter genrer. Jag lyssnar på det jag tycker är bra.


Favoritartist/grupp:  Taylor Swift (no shit sherlock)
Favoritlåt:  ALLT TAYLOR SWIFT GJORT haha
Favoritdjur: Vovveeee
Favoritmat: Grekiskt, tacos, ceasarsallad
Favoritdryck: Mineralvatten & té.
Favoritgodis: Länge sen jag åt godis... men typ det som e surt
Favoritfrukt: Just nu är det nog mandarin, annars äpple eller banan kanske. Melon... Vindruvor! Persika?
Favoritfärg: Lila


Tumblr_ma7stknyds1qhoe3vo1_1280_large


Favoritdoft: Nybakat, nytvättat, höstmorgon, sommarregn, kanel, vaniljljus, frost, en ny bok, Syrén...
Favoritsiffra: 18
Favoritsport: Springa höhö om det räknas som en sport
Favoritlag: .... typ, de som vinner?

Favoritvän: Lol, "favoritvän" antar att det e bästavän, svår fråga. Lättare att svara på vilka som aldrig verkligensårat mig. Det är något en vän vinner mycket på. Men typ, Yada, Dudie, Marrie, Dockan? (löööv the nicknames) Ända gångerna ni fått mig att gråta är av skratttårar. Älskar er. Andra personer kommer och går som "favoritvän". Älskar dock många andra nära vänner och några andra "bästa vänner". Men har lärt mig att inte berätta allt för dem längre, för att inte bli sårad i slutet. Tjejer... suck.
Favoritplats: Oj svårt. Där jag känner mig lycklig är ju alltid en favoritplats. Antar jag. Eller nått...
Favoritdrog: music baby music
Favoritfordon: cykel...
Favoritaffär: De med fina kläder i sig just då (hahaha vilket svar!)
Favoritskor: ballerina




Hahaha kul lista, eller kanske inte. Kände bara att ifall jag skulle skriva nått annat så skulle jag ångra det...



Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards