elinelvira

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Elin - 30 oktober 2012 15:40

Att göra någonting seriöst är överskattat. Dansar nämligen runt till We are never ever getting back together på hög volym och vifftar med min ny inköppta glittriga djävulstav. Hahaha! Hej jag vet att jag är lite konstig.. Igår kom Sophie, Bianca, Sofia och Nea hem till mig. Vi satt på min vind och snackade i flera timmar. Sjukt mys. Sedan sov Bianca och Sophie över. Tror vi somnade runt halv tre. Vi borde ha tjejkvällar oftare. (Som om det ens är möjligt haha) Vi gick iaf upp ganska tidigt för att dra oss mot stan. Hittade faktiskt lite till det jag ska ha på mig på halloween festen imorgon. ÅÅH är så taggad ni förstår inte!! Nu bjuds det på fika i köket. Jahapp, måste pausa min Taylor Swift skiva IGEN då. Fett sad men fika är ju också mys.


         





 Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards